Tommy_Fido Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Vilken är den sorligaste filmen ni sett? Själv tycker jag kanske Long Good Friday. Den handlar om en britisk maffia snubbe som vill byga en hamn i london. Men det blir inte så lätt. Är jag den enda som har sett denna underbara och våldsamma film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Forrest Gump är rätt så sorglig...alla hans nära dör :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 hmm nog HalloweeN 3. tycker synd om ungarna som blir till kusar och det sorgligaste är ingen Myers! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) Forrest Gump... kommer inte på mer... @@@@@ EDIT: Även Midnight Express är en sorglig film... Redigerad 25 augusti, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Tyckte faktiskt Narc var lite sorlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Nyckeln till frihet :'( Ska nog ta och se den igen snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Lejonkungen när Simbas pappa dör . Nej men I am Sam är ganska sorglig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Det otroliga lilla miraklet "finch" eller vad han hette.. hans föräldrar hatar honom för att han är en dvärg och sånt.. och den enda vännen han hade var grannen brevid.. en dag när han skulle köra baseboll // finch altså då slog han till bollen med slagträd och träffade hans kompis mamma i huvudet så hon dog :'( alla hatade honom sen en gång när dom skulle åka till skolan på vintern.. så halkade skolbussenoch ramlade ner i ett hav eller sjö finch räddade alla men dog själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 The Hurricane från 1999 tycker jag är ganska sorglig. Den handlar om en framgångsrik boxare som får sitt liv och sin karriär förstörd när han döms till livstids fängelse för tre mord han inte begått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Forrest Gump är rätt så sorglig...alla hans nära dör :'( w0rd! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Öh, sorgligt och sorgligt.... men, öh... nåja När Enders dör i slutet av Windtalkers När Hank (har glömt rollens namn) dör i slutet av Saving Private Ryan? uhmm.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Forrest Gump är rätt så sorglig...alla hans nära dör :'( ja den är ganska sorglig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Det otroliga lilla miraklet "finch" eller vad han hette.. hans föräldrar hatar honom för att han är en dvärg och sånt.. och den enda vännen han hade var grannen brevid.. en dag när han skulle köra baseboll // finch altså då slog han till bollen med slagträd och träffade hans kompis mamma i huvudet så hon dog :'( alla hatade honom sen en gång när dom skulle åka till skolan på vintern.. så halkade skolbussenoch ramlade ner i ett hav eller sjö finch räddade alla men dog själv Tycker att jag känner igen den filmen! Just d där med att han sköt ihjäl en pöjks morsa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Tycker att jag känner igen den filmen! Just d där med att han sköt ihjäl en pöjks morsa! Konstigt nog gör jag med det Hur gammal är filmen? Btw. Forrest Gump är sååå bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Jag grinade som fan, när jag såg E.T för några år sedan, tyckte det var jättesorgligt när han åkte hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Det otroliga lilla miraklet "finch" eller vad han hette.. hans föräldrar hatar honom för att han är en dvärg och sånt.. och den enda vännen han hade var grannen brevid.. en dag när han skulle köra baseboll // finch altså då slog han till bollen med slagträd och träffade hans kompis mamma i huvudet så hon dog :'( alla hatade honom sen en gång när dom skulle åka till skolan på vintern.. så halkade skolbussenoch ramlade ner i ett hav eller sjö finch räddade alla men dog själv Nej nej nej, Det lilla miraklet Simon Birch heter han... Den är jävligt bra, och sorglig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Jag grinade som fan, när jag såg E.T för några år sedan, tyckte det var jättesorgligt när han åkte hem. Det sorgliga är ju när han blir sjuk.... :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Remember the titans är rätt sorlig i visa scener!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Tycker inte det finns några.. Tyckte det var lite sorgligt när ET åkte hem, när jag var ca: 6år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Nej nej nej, Det lilla miraklet Simon Birch heter han... Den är jävligt bra, och sorglig Känner igen namnet nu, är nästan säker på att jag har sett den, men för länge sedan... Tror den gick på TV för ett tag sen. Har för mig att den var bra. Märkte att Jim Carrey var med i den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts