Alle090 Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) Jag undrar vilket område som är jobbigast i vc? själv tycker jag att fyr området är jobbigast. för mycket sand! Och min andra fråga! hur många mods har du? fråga 3. ska man kunna använd RC sakerna utan att kör inom en bana?! att kunna använda dom fritt? 10 tror jag att jag har! 4 st http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/ARDOMINTEFINA.JPG några sekunder senare! :'( http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/neeee.JPG försök att lista ut hur jag gjorde det här?! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/WAR.JPG Redigerad 15 augusti, 2004 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Jobbigaste stället: Little Haiti... Själv har jag moddat alla fordon i VC... och mycket, mycket mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.E Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 du fuskade till dig minigun och sprängde skiten, eller skrev in "bigbang". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Njae, skulle tro att han använde trainer och tokspawnade Rhinos... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 nja, jag blev efterlyst och sen kom det bara mer och mer pansarvangnar. sen skrev jag bigbang! men det var var väldigt roligt att se alla polsier flyga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Jobbigaste stället: Little Haiti, é inte så förstjust i haitierna, åker sällan dit om jag inte ska slakta.. Moddar: kör med New Vice City 2004, har moddat 7 bilar (lägger till fler, troligen idag.) På bilden: 1986 Lamborghini Countach 5000s 1986 Chevrolet Camaro IROC-Z 1970 Aston Martin V8 Bobcat Injection Sen min egna moddade Bobcat, fixat lite i handling mm. Glömde lägga till 1986 Saab 900i 16 och 1986 Ford LTD Police på bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Bigbear satsar du på snabba eller vanliga bilar?! att modda in! Men slakten är väl int jobbig men att ta en hel bil därifrån är jobbig. jag tog bara med fyra bilar men har 5-3 till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Jobbigaste området är helt klart Little Haiti. Just nu har jag bara Brokenmod installerad. Rätt härligt att gå in i militärbasen och leka Terminator (man är odödlig och har oändligt med ammo). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Jobbigaste området är helt klart Little Haiti. Just nu har jag bara Brokenmod installerad. Rätt härligt att gå in i militärbasen och leka Terminator (man är odödlig och har oändligt med ammo). Brokenmod ja Skojj som fan att åka med raketmotor och flyga! Jobbigaste stället: littlehanti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Jobbigaste området är helt klart Little Haiti. Just nu har jag bara Brokenmod installerad. Rätt härligt att gå in i militärbasen och leka Terminator (man är odödlig och har oändligt med ammo). Haha vart finns den modden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 På GTAGaming. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Bigbear satsar du på snabba eller vanliga bilar?! att modda in! Flest snabba, de ser även bättre ut till utseendet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts