Crice Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Öhm, varför inte bara erkänna att du har fel, Tommy? Om du har brutit mot reglerna får du väl stå ut med att man hånar dig lite. Pah, dagens kids... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Öhm, varför inte bara erkänna att du har fel, Tommy? Om du har brutit mot reglerna får du väl stå ut med att man hånar dig lite. Pah, dagens kids... Oj oj oj...Jag orkar fan inte tjafsa med dig varje gång jag gör en post. Gör mig en tjänst och ignorera mig totalt okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 EDIT2: Tycker ni jag ska köpa true crime för 179 kr? Jodå, det är nog värt det serru. Dator eller konsol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Jodå, det är nog värt det serru. Dator eller konsol? Det är till PS2. En sak jag har undrat är kan man inte hålla i en pistol Allså har man alltid två pistoler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Pico och Crice verkar vara två horor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Yes, we are! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Pico och Crice verkar vara två horor Varför drar du upp 1år gammal topic??!?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Pico och Crice verkar vara två horor You make it sound like it's a bad thing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 You make it sound like it's a bad thing. Shut Up Carl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Pico och Crice verkar vara två horor Horor? Jag tar aldrig betalt! Tee hee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Shut Up Carl!!! Hahahahaha ni är fina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Hahahahaha ni är fina. Sa Jul 25 2005, 12:54 dig något när du skrev i tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts