wasabi Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) Ngn mer som har honom och tyckte att det var ganska meningslöst att samla 30 hundben för att få honom som man ändå inte kommer använda...? Redigerad 16 augusti, 2004 av wasabi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Det är ju svinkul att köra med honom...lätt värt det! Men jag har ju inget liv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aspviken Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 de e helt yo! alltså yo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 de e helt yo! alltså yo! va bra..men du är ju cool.. är det nå skillnad å köra med snoop dogg eller vanliga killen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wasabi Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 (redigerad) Enda skillnaden är att Snoop inte rör på munnen när han pratar och att han pratar exakt som Nick... Helt onödigt! //EDIT Jag hittade en till sak där man kör med Snoop Dogg i 60min och där hans röst finns med och där han rör på munnen när han pratar! sweeet Redigerad 17 augusti, 2004 av wasabi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 kan man välja om man vill vara snoop dog eller nick då man tagit hundbenen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 kan man välja om man vill vara snoop dog eller nick då man tagit hundbenen På sätt och vis, man kan spela med Snoop, men inte göra uppdrag med honom. Det går bara att glida runt och lösa brott med honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 På sätt och vis, man kan spela med Snoop, men inte göra uppdrag med honom. Det går bara att glida runt och lösa brott med honom... om man klarar spelet 100% får man freeride då eller hur ska man kunna bara åka runt me han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 kan nån svara på det eller...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 om man klarar spelet 100% får man freeride då eller hur ska man kunna bara åka runt me han Exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 om man klarar spelet 100% får man freeride då eller hur ska man kunna bara åka runt me han (:!!! freeride har man väl hela tiden??? men när man klarat 100% får man snoop patrol och då åker man omkring med snoop och löser brott* i en timme *t ex stoppa slagsmål, ta fast såna med vapen och ta fast dom med droger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 men när man klarat 100% får man snoop patrol och då åker man omkring med snoop och löser brott* i en timme nej, man måste samla 30 guld hundben på olika platser på "freeride" uppdragen mellan episoderna i spelet jag har gjort det. snoop säger samma som nick utom några kommentarer men han har snoops riktiga röst iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 de e helt yo! alltså yo! Fan vad roligt att se en gammal post av aspviken. Det väcker många gammla minnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Fan vad roligt att se en gammal post av aspviken. Det väcker många gammla minnen. Fan vad roligt att se en skitgammal tråd som blir uppdragen av en liten nolla. Väcker mycket ilskna tankar i skallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2004 Fan vad roligt att se en gammal post av aspviken. Det väcker många gammla minnen. Haha, "många"...han var ju bara aktiv i nån vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Fan vad roligt att se en skitgammal tråd som blir uppdragen av en liten nolla. Väcker mycket ilskna tankar i skallen. Fan vad roligt att se en jävla datornörd som tror att han är nåt. Väcker många "Roliga" tankar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Fan vad roligt att se en jävla datornörd som tror att han är nåt. Väcker många "Roliga" tankar. Fan vad roligt att se ett jävla analfabet som sjunker så lågt och ljuger om sin ålder. Väcker många roliga tankar. Och Crice är INGEN jävla datornörd, så håll käften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 (redigerad) Fan vad roligt att se ett jävla analfabet som sjunker så lågt och ljuger om sin ålder. Väcker många roliga tankar. Och Crice är INGEN jävla datornörd, så håll käften. Mmm jag är dyslektiker. Jävligt roligt att se dig lägga sig in i alla jävla diskusioner. EDIT: så jävla less på alla som kommer o kaxar och som inte tror att jag kommer försvara mig fyfan. Nähä är han inte datornörd? PS jag ljuger fan inte om min ålder vilket dock hälften av alla andra på forumet verkar göra. EDIT2: Tycker ni jag ska köpa true crime för 179 kr? Redigerad 24 oktober, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Ja, det är himla roligt att jag lägger mig i, inte sant? Och ja, du borde köpa spelet till det billiga priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2004 Ja, det är himla roligt att jag lägger mig i, inte sant? Mm dagens Lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts