Jump to content

JAG HAR SNOOP DOGG!

wasabi
 Share

Recommended Posts

Enda skillnaden är att Snoop inte rör på munnen när han pratar och att han pratar exakt som Nick... Helt onödigt! ;):rolleyes:

//EDIT

Jag hittade en till sak där man kör med Snoop Dogg i 60min och där hans röst finns med och där han rör på munnen när han pratar! (w00t) sweeet :blink:

Redigerad av wasabi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...
om man klarar spelet 100% får man freeride då eller hur ska man kunna bara åka runt me han (:!!!:)

freeride har man väl hela tiden???

men när man klarat 100% får man snoop patrol och då åker man omkring med snoop och löser brott* i en timme

*t ex stoppa slagsmål, ta fast såna med vapen och ta fast dom med droger...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
men när man klarat 100% får man snoop patrol och då åker man omkring med snoop och löser brott* i en timme

nej, man måste samla 30 guld hundben på olika platser på "freeride" uppdragen mellan episoderna i spelet :lol: jag har gjort det. snoop säger samma som nick utom några kommentarer men han har snoops riktiga röst iallafall :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...
Fan vad roligt att se ett jävla analfabet som sjunker så lågt och ljuger om sin ålder. Väcker många roliga tankar.

Och Crice är INGEN jävla datornörd, så håll käften.

Mmm jag är dyslektiker. Jävligt roligt att se dig lägga sig in i alla jävla diskusioner.

EDIT: så jävla less på alla som kommer o kaxar och som inte tror att jag kommer försvara mig fyfan. Nähä är han inte datornörd? PS jag ljuger fan inte om min ålder vilket dock hälften av alla andra på forumet verkar göra.

EDIT2: Tycker ni jag ska köpa true crime för 179 kr?

Redigerad av Tommy_Fido
Länk till kommentar
Dela på andra sidor