Jump to content

IGN Gamespot Artikeln

lulle
 Share

Recommended Posts

jaså där har vi en som BEHÖVER en svensk översättning!

Kanske en bra idé me denna topicen ändå, Lulle...

ifråga sätter du mina kunskaper i engelska, Beat? ja som är amerikanare?? HUH??HUH??

Du behöver då en svenskalektion...

...och ett intelligentstest...

och lite hyfs på ditt uppförande

...och ta bort dina två användare, för visst är du samma som Alice Cooper och Miami Vice 88?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...och ta bort dina två användare, för visst är du samma som Alice Cooper och Miami Vice 88?

Alice Cooper: Ja! Miami Vice 88: Nej, inte vad jag kan se iaf!

Edit: Jo, han hade visst Miami Vice 88 också. Bäst att tala om det för Hultan, han kommer nog bli hybernate:ad ett tag framöver!

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom har samma typ på skrivande, samma åsikter och allt annat...men jag vet inte, tror bara det. Visst är det emot reglerna att ha mer än en användare?

Jo det är emot reglerna, och när man dessutom postar med alla tre regelbundet är det ännu mer emot reglerna.

Jag upptäckte när jag letade genom hans post att han även hade Miami Vice88 registrerad på sin IP(Konstigt att det inte visades när man körde en IP check... :rolleyes: )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det är emot reglerna, och när man dessutom postar med alla tre regelbundet är det ännu mer emot reglerna.

Jag upptäckte när jag letade genom hans post att han även hade Miami Vice88 registrerad på sin IP(Konstigt att det inte visades när man körde en IP check... :rolleyes: )

Skumt!

Men detektiven okka har varit uppmärksam, haha!

Vadå, får han en varning nu eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor