lulle Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 GameSpot: -- Man kan bara råna på natten. -- Man får inte pengar efter alla uppdrag. -- Rån startas när man går in i en lastbil och trycker R3. -- Du kan ha mask på dig när du rånar. -- En notis mätare kommer upp på skärmen när man får någonting. -- Ny musik teknologi gör så att rösterna låter verkligare. -- Man kan bli bestulen själv. -- Gömda vapen finns. IGN: -- du kan ha gäng, vanliga/casual kläder på dig. -- Du behöver olika kläder i olika uppdrag. -- Reece's Barber Shop är öppen från start. -- Det är skillnader på affärerna (olika utseenden). -- Du får veta när det är kriminalitet nära dig. -- Binco är namnet på en affär i The Grove. -- SubUrban är också en affär, Ballas Area är en affär för dyra saker. -- ProLaps, finns i Downtown Los Santos, och säljer väldigt dyra saker. -- Dyra saker ger respekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) lönt att skriva d en gång till! Dom flesta kan fan läsa o förstå engelska! Dessutom vääldigt dåligt översatt! Mycket var helt fel! Tex: [FEL]En notis mätare kommer upp på skärmen när man får någonting. [RÄTT]: En ljudmätare framkommer på skärmen i "smyg-mode", belöning mottags vid tystare rån. [FEL]Gömda vapen finns. [RÄTT]:Ljuddämpade vapen är inne. [FEL]Man kan bli bestulen själv. [RÄTT]:En hälare köper stulet gods från dig. [FEL]Du kan ha mask på dig när du rånar. [RÄTT]: Rån blir genomförliga genom att använda "balaclava" eller skidmask. [FEL]Det är skillnader på affärerna (olika utseenden). [RÄTT]: Det finns olika frissörer att välja mellan i hela San Andreas. [FEL]Du får veta när det är kriminalitet nära dig. [RÄTT]:Du är ett hot till gäng beroende på din frissa/klädsel etc! hade nte ja nte skrivit detta hade vissa fått fel för sig! PHEW! Redigerad 14 augusti, 2004 av Ozzy Osbourne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 lönt att skriva d en gång till! Dom flesta kan fan läsa o förstå engelska! Dessutom vääldigt dåligt översatt! Mycket var helt fel! Finns ingen som hellst andledning att vara otrevlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Finns ingen som hellst andledning att vara otrevlig! ja bara anser att d e onödigt! Man FÅR ju ha en åsikt RIGHT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 ja bara anser att d e onödigt! Man FÅR ju ha en åsikt RIGHT? Påstår du att någon har sagt något annat? Observera: "Man behöver inte vara otrevlig" och "Du får inte ha en åsikt" Ser inte det ut som två helt skilda saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Det finns sonna som inte förstår Eng så jäkla bra! Och det var inte jag som översatt den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Påstår du att någon har sagt något annat? Observera: "Man behöver inte vara otrevlig" och "Du får inte ha en åsikt" Ser inte det ut som två helt skilda saker? nä men ja anser att jag inte var otrevlig utan bara visade min åsikt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Det finns sonna som inte förstår Eng så jäkla bra! Och det var inte jag som översatt den allas engelska är bättre än den som man får på översättnngssidor för dom har fel på grammatiken etc!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 [FEL]Du kan ha mask på dig när du rånar. [RÄTT]: Rån blir genomförliga genom att använda "balaclava" eller skidmask. Nja, de står väl att man kan råna även utan mask, fast med mask kan man använda sig av ett smyg-läge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Men är det då enklare o råna MED mask?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Murray Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Men är det då enklare o råna MED mask?? man åker väl inte fast lika lätt...........kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) man tjänar alltså på att råna med mask för då kommer noise meter, och ju tystare desto mer betalt kan man få står de "-- SubUrban är också en affär, Ballas Area är en affär för dyra saker." SubUrban är en klädmarknad i Ganton som säljer dyra kläder "Dyra saker ger respekt." jepp och gängkläder drar (negativ) uppmärksamhet från polis och gäng Redigerad 15 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 ang. inbrott.. Jag undrar om man kan skära sönder telefonsladden? vore coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 haha jepp glömde säga att inte Ballad area är en affär i spelet heller... inte enligt infon iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Nja, de står väl att man kan råna även utan mask, fast med mask kan man använda sig av ett smyg-läge. jaså där har vi en som BEHÖVER en svensk översättning! Kanske en bra idé me denna topicen ändå, Lulle... ifråga sätter du mina kunskaper i engelska, Beat? ja som är amerikanare?? HUH??HUH?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 jaså där har vi en som BEHÖVER en svensk översättning! Kanske en bra idé me denna topicen ändå, Lulle... ifråga sätter du mina kunskaper i engelska, Beat? ja som är amerikanare?? HUH??HUH?? Vadå, är det förbjudet då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Vadå, är det förbjudet då eller? quota maj där ja skrev att d va förbjudet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) jaså där har vi en som BEHÖVER en svensk översättning! Kanske en bra idé me denna topicen ändå, Lulle... ifråga sätter du mina kunskaper i engelska, Beat? ja som är amerikanare?? HUH??HUH?? En ljudmätare framkommer på skärmen i "smyg-mode", belöning mottags vid tystare rån. ööh vadå behöver en svensk översättning??? de han säger är ju korrekt om de e de du syftar på det andra var ingen vidare rättöversättning, de stod: smyg-mode aktivaras av att ha en ballaklava mask eller skidmask, tystare rån kan bli belönat Redigerad 15 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 quota maj där ja skrev att d va förbjudet! Jag frågade OM DET VAR förbjudet eftersom du var från USA, är man automatiskt expert på engelska/amerikanska då eller? Du verkar iofs bättre på det än svenska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 jaså där har vi en som BEHÖVER en svensk översättning! Kanske en bra idé me denna topicen ändå, Lulle... ifråga sätter du mina kunskaper i engelska, Beat? ja som är amerikanare?? HUH??HUH?? jag översatte bara vad de stod? jag menade inte att klanka ner på dig, o store amerikanare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts