Fredrico Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 om man köper sedeltryckeriet, får man stålar då??? eller efter något uppdrag för fabriken?? tacksam för seriösa svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 om man köper sedeltryckeriet, får man stålar då??? eller efter något uppdrag för fabriken?? tacksam för seriösa svar testa......utan att spara.... jag tror att du måste göra några uppdrag.....när det är klart kommer det fram ett lite dollar teck och då kan du hämta pengar när du känner för det(men bara en viss summa per dag....).....men det e bara vad jag tror....så var det med Vercetti Estate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 15 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 ok, jag ska testa! Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VC Rules Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 om man köper sedeltryckeriet, får man stålar då??? eller efter något uppdrag för fabriken?? tacksam för seriösa svar Ja visst är det så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts