Stora_tomtefar Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Måste bara tilldela den glada nyheten till forumet att min katt Speedo som varit spårlöst försvunne på Orust i drygt ett år mirakulöst nog har återvänt. Dock smutsigare och smalare än tidigare, men jag är ändå så glad! Gud finns! Vi trodde han var död... :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Vardagssnack? Kul för dig iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Måste bara tilldela den glada nyheten till forumet att min katt Speedo som varit spårlöst försvunne på Orust i drygt ett år mirakulöst nog har återvänt. Dock smutsigare och smalare än tidigare, men jag är ändå så glad! Gud finns! Vi trodde han var död... :'( One lucky mother fucker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Måste bara tilldela den glada nyheten till forumet att min katt Speedo som varit spårlöst försvunne på Orust i drygt ett år mirakulöst nog har återvänt. Dock smutsigare och smalare än tidigare, men jag är ändå så glad! Gud finns! Vi trodde han var död... :'( Så jävla härligt. Grattis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Min mammas farbrors katt var borta i 2 år, den hade gått till göteborg och bott där ett tag och sedan kommit hem igen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 @Stora_Tomtefar: Skoj att den kom tillbaks. @Kariya: Hur vet du att den gått dit? sa den det eller? . Jaja skoj för dig med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Gud finns! Nej du har fel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Nej du har fel W0rd! Men coolt iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Grattis! Glad att han kom tillbaka, förstår hur det måste kännas, bra att allt löste sig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Grattis! Glad att han kom tillbaka, förstår hur det måste kännas, bra att allt löste sig! Håller med Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Fan vad fett. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Visst är det trevligt, men ricktigt häftigt också. Undrar vad den gjorde under tiden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 shit.. ni måste ha blivit glatt överaskade! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 hahaha... katter är nårra roliga djur Grattis tomten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Ballt, vad överraskad du måste ha blivit, han kanske tog ett friår bara.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Undrar vad den gjorde under tiden det vill vi nog inte veta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Inte? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Inte? tänk vad mycket den kan ha hittat på Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Jaha... ok Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Ja den gick kanske över en väg utan att kolla åt båda hållen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts