Scorpion Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 XIII (PS2) Är man XIII eller XVIII? Är man Steven Rowland eller Jason Fly eller vem är man? Och var det man själv som gick till en plastkiruge och opererade sig till någon eller vad det någon som opererade sig till en? Är Kim Rowland ens fru eller ens mamma? och vem är hennes barn? är hon ond eller god? Medel of honor rising sun (PS2) På medel of honor rising sun vad händer med ens bror? och sista uppdraget är väl det man ska sjänka hangarfartyget? finns det några bonusbannor också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Man är en hemlig agent som heter Jason fly... Steve Rowland blev förådd och mördad efter att ha mördad presidenten. Då opererade man sej för att se ut som honom och kunne spionera i den där konspirationsgruppen. Kim Rowland var också en del av konspirationen men gick över efter att Steve blev mördad... Förstår du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scorpion Skrivet 17 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Man är en hemlig agent som heter Jason fly... Steve Rowland blev förådd och mördad efter att ha mördad presidenten. Då opererade man sej för att se ut som honom och kunne spionera i den där konspirationsgruppen. Kim Rowland var också en del av konspirationen men gick över efter att Steve blev mördad... Förstår du? Nu fattar jag okej, tack! Vet du om det kommer något nytt spel som typ XVIII eller något sådant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Det bör göra det... det är ju ursprungligen någon serie i femton delar, varav spelet täcker de fem första, så... jag troro det kommer någon återuppföljare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 brodern dör i nått av uppdragen i början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scorpion Skrivet 22 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 (redigerad) brodern dör i nått av uppdragen i början Du menar på medel of honor! Ja dom säger det men sen i det sista eller näst sista uppdraget blir man fångad och så säger en gubbe att han känner igen en och undrar om man har en bror och sen får man nog se ett foto med brodern när han är fångad, tror jag När man klarat hangar bannan så säger engelsmannen (major någoting) att dom ska gå och leta upp brodern om jag inte minns fel. Redigerad 22 augusti, 2004 av Scorpion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts