Tommy_Fido Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Var det inte någon kille som kallade sig 'Fanman' ? Jo han va fan coolast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 1 minut kvar. Nu har det borjat. Arman slå på tvn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Ikväll smäller det igen! Nån som ska se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Ikväll smäller det igen! Nån som ska se? Jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 (redigerad) okka ska! och kanske jag Redigerad 16 augusti, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Okka ska nog se det.. Jag med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Nope tyvär inte ska utt med grabbarna. Nån kan ju beräta i morgon vad som hände. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 jag ska se! jag e ju stort matrix fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Jag ska lugnt se, har man nått att göra i dessa pissetider... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 (redigerad) Jag ska lugnt se, har man nått att göra i dessa pissetider... Jag är dålig, jag läste fel... Jag är inte värdig... Redigerad 16 augusti, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Int nå? Inte nånting vadå? http://akas.imdb.com/title/tt0381980/ OBS SPOILER: Där har ni filmen som vinnaren var med i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Int nå? Inte nånting vadå? Oj, läste fel, haha! Mitt fel, stena mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Mitt fel, stena mig... Sure! Synd att inte Reggie(?) gick vidare...han var ju skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Sure! Synd att inte Reggie(?) gick vidare...han var ju skön! ja han va skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 17 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Kan nå berätta vad som häde i senaste avsnittet. Hur gick det för Fanman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 ute han var bäst men ingen gillade honom typ och dom valde santino sist istället för reggie a.k.a. fanman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Jag fattar inte varför Fanman inte fick komma vidare! Det var säkert för att han var tvungen att vara med Viviana! Och jag fattar inte att dom tog med henne! LoL åt domarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Jag fattar inte varför Fanman inte fick komma vidare! Det var säkert för att han var tvungen att vara med Viviana! Och jag fattar inte att dom tog med henne! LoL åt domarna! Håller med. Viviana... hon var ju riktigt dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Reprisen går väl ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Reprisen går väl ikväll? Jajemen... ...shit! Jag är borta på måndag! Okka missar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts