Fredrico Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Jag har nästan precis formaterat om datorn och nu funkar allt, men om jag söker efter något på en sökmotor och sen ska söka efter något annat, så fort jag har skrivit en bokstav så visar den alla tidigare sökningar på den bokstaven... hur får man den att inte spara alla tidigare sökningar? så gjorde den inte innan jag formaterade. Är det någon speciell inställning eller nåt? Om det kan vara till nån hjälp så kan jag tillägga att jag har Internet Explorer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Internet-alternativ --> Innehåll --> Komplettera automatiskt (bocka ur "fomulär") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) Tack så mycket för hjälpen Redigerad 14 augusti, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts