Arvid Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 (redigerad) I den här topicen tänkte jag ni kunde posta länkar till bra musik men inga olagliga låtar eller låtar med stötande innehåll! Det är bra om ni skriver artistens namn och låtens titel i länken. Här är några bra MP3-låtar: Antiloop-In My Mind Beastie Boys-Intergalactic Text Beastie Boys-Sabotage Text Chemical Brothers-Hey Boy Hey Girl Eagle Eye Cherry-Are You Still Having Fun(ZIP-fil) Text Led Zeppelin-Stairway To Heaven Text Lynyrd Skynyrd-Sweet Home Alabama Text Moby-James Bond Theme R.E.M.-Losing My Religion(ZIP-fil) Text Scooter-Friends Text Scooter-Nessaja Text Bra musik-sidor: Lycos MP3-arkiv Altavista Ljud och MP3 Mp3s4free Newmp3free Musiclinks-En tysk sida med över 13 000 låt-texter!! Redigerad 15 november, 2002 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Chemical Brothers-Hey Boy Hey Girl Den är bra som f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Den här också! Där kan man ladda ner låtar! Sitter å dunkar me 34:an nu! Har skrivit ner texten... Men lite småord som é svårta... "Här i kåken har vi härjat sen vi alla varit små... tra la la la laaa..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Den här också! Där kan man ladda ner låtar! Sitter å dunkar me 34:an nu! Har skrivit ner texten... Men lite småord som é svårta... "Här i kåken har vi härjat sen vi alla varit små... tra la la la laaa..." Inga olagliga låtar eller sajter... Finns det ingen som har nån bra musiklänk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 jag vet inte nån laglig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 jag vet inte nån laglig... sök på de sidorna som jag tipsade om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Den här också! Där kan man ladda ner låtar! Sitter å dunkar me 34:an nu! Har skrivit ner texten... Men lite småord som é svårta... "Här i kåken har vi härjat sen vi alla varit små... tra la la la laaa..." 34:an suger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 En till scooterlåt... Scooter-posse(I need you on the floor) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 gör som jag ladda hem låtar på kazaa (downloads.com) men om det är lagligt vet jag inte men bra som f*n är det iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 gör som jag ladda hem låtar på kazaa (downloads.com) men om det är lagligt vet jag inte men bra som f*n är det iallafall Kazaa och www.download.com är 2 helt olika saker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 gör som jag ladda hem låtar på kazaa (downloads.com) men om det är lagligt vet jag inte men bra som f*n är det iallafall Hehe...du vet inte om Kazaa är olagligt...hehe.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 (redigerad) jag menade att man kan ladda hem kazaa på den sidan för dom som vill ha lagligt och lagligt hm e ja har man bredband är det bara att tanka spel o låtar som f*n Redigerad 17 november, 2002 av walen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 jag menade att man kan ladda hem kazaa på den sidan för dom som vill ha lagligt och lagligt hm e ja har man bredband är det bara att tanka spel o låtar som f*n Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Dont let me be Missunderstod House of the rising sun Två bra låtar av The Animals...Kunde inte hitta hela låtarna tyvärr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Gunde jagar älg!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 jag menade att man kan ladda hem kazaa på den sidan för dom som vill ha lagligt och lagligt hm e ja har man bredband är det bara att tanka spel o låtar som f*n imesh är bättre än kazaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Vart laddar man ner Imesh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Vart laddar man ner Imesh? http://www.download.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Eh, nu fattar jag inte. Du skriver "Inga olagliga låtar eller sajter" Arvid, men ändå har du länkat till Scooter och Chemical Brothers låtar. De är inte speciellt "lagliga" heller. Jag menar de är ju inte släppta fria... För övrigt är det ingen som vet (i Sverige iaf) om det är olagligt eller inte att ladda hem musik från internet. Det har nämligen aldrig blivit prövat i domstol och i Sverige får man kopiera musik och cd-skivor "för privat bruk". I praktiken betyder det att man får bränna en skiva och ge bort till sina närmaste kompisar och familj. När man laddar ner en låt från nätet, så är det ju "för privat bruk" och han som la upp låten kan ju säga att han la upp den bara för att hans närmaste kompisar och familj ska kunna ladda ner den... Ingen vet alltså om det är olagligt eller inte. Skivbolagen säger att det är väldigt olagligt, medan exempelvis Tomas Bodström (minister, tror det var han) säger att det är lagligt tills antingen lagtexten skrivs om, eller någon svensk domstol dömer någon för att ha laddat hem musik. Med spel och program är det en helt annan sak. De får man inte ens kopiera "för privat bruk". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 De flesta låtarna har jag hittat på Lycos, de har väl bara lagliga låtar i sitt arkiv, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts