Jacker Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Konstigt att inte Hultan sett dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Konstigt att inte Hultan sett dom... Int så...håller inte han på och flyttar, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Int så...håller inte han på och flyttar, eller? "Int"? Jag tycker du ska tala renare så det inte blir massa missförstånd, det heter faktiskt "inte". Jag var tvungen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) "Int"? Jag tycker du ska tala renare så det inte blir massa missförstånd, det heter faktiskt "inte". Jag var tvungen. Ja men han bor i Norrbotten och där säger man Int istället för Inte! Redigerad 14 augusti, 2004 av WiboO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 jasså det gör vi? det visste jaf faktiskt inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Ja men han bor i Norrland och där säger man Int istället för Inte! Haha, tack, du tog min ursäkt ur munnen på mig! epix - jag visste att någon skulle påpeka det, haha! Griimn - vars i Norrbotten bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 jasså det gör vi? det visste jaf faktiskt inte Alla dom jag har snackat med säger så iallafall! Och det är runt 30 stycken om inte mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 jo jag har heller inte hört någon riktig norrbottning säga "inte" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 malmberget... mest såna där pitebor å dom som pratar så tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 jo jag har heller inte hört någon riktig norrbottning säga "inte" Haha, nog säger jag inte! Det är bara det att det är kortare och låter mindre krystat att säga int nå istället för inte någonting... Griimn - Jag är Lulebo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 ja mannen, det är så jag hade tänkt mig att min gubbe ska se ut Hade tänkt det också du. Fast får lite 50 Cent vibbar över den bilden, they say i walk around like i got an $ on my chest na thats a semiauto in a vest on my chest.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Haha, nog säger jag inte! Det är bara det att det är kortare och låter mindre krystat att säga int nå istället för inte någonting... Griimn - Jag är Lulebo. ja men aldrig "inte" på normalt vis =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Hade tänkt det också du. Fast får lite 50 Cent vibbar över den bilden, they say i walk around like i got an $ on my chest na thats a semiauto in a vest on my chest.. mm och biffheten liknar 50 också, men om du är observant på pistolen så är det dock en sådan som Tupac har som ett halsband på en plansh som jag har! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts