WiboO Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) From the GameSpot article: -- Robberies can only take place at night. -- Not all missions will carry a cash reward. -- Robberies are started by stealing a removal truck and hitting the R3 button. -- Sneaking mode will be enabled by wearing a balaclava or ski mask. -- A noise meter will appear on screen in sneaking mode, and rewards are given for quieter robberies. -- New audio technology allows realistic distortions to dialogue, meaning you'll have to really listen hard to hear what's being said. -- A fence will purchase stolen goods from you. -- Silenced weapons are in. Bilder: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/914983_20040813_screen001.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/914983_20040813_screen002.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/914983_20040813_screen003.jpg From the IGN article: -- You can choose from gang clothes and street/casual wear. -- You will need certain clothes to complete certain missions. -- Reece's Barber Shop is available from the start of the game. -- There are various barber shops to choose from throughout San Andreas. -- You will be determined a threat to gangs depending on your hairstyle/appearance. -- Binco is the name of a cheap clothing store in The Grove. -- SubUrban is a clothing outlet in Ganton (Watts inspired, Ballas Area), which sells expensive clothes. -- ProLaps, located in Downtown Los Santos, sells very expensive, sports-style clothes, which will allow him to blend in more with the rest of the public. -- More expensive clothes will gain more respect, while Gang clothes will attract attention, from your gang, rival gangs and the police. Bilder: Edit: Källa är gtagaming. Jag såg även nu att Okkla hade sänt in infon men inte satt in bilder för han ej hade sätt dom, då sätter jag in dom här! Redigerad 14 augusti, 2004 av WiboO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Okkla, haha! Det var dom andra bilderna jag inte hade sett, jag råkade säga fel, haha! Det är inbrottsbilderna jag inte har sett...sorry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 haha oj glämde visst släppa tangenterna haha Mjo fat inbrottsbilderna finns ju med där med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 haha oj glämde visst släppa tangenterna haha Mjo fat inbrottsbilderna finns ju med där med Nope, men kan du lägga upp dom? Haha (nej vi har inte varandra på MSN och kan göra detta där...ehm..eller...ja...haha!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Nope, men kan du lägga upp dom? Haha (nej vi har inte varandra på MSN och kan göra detta där...ehm..eller...ja...haha!) konstigt, men vi tar de på msn så slipper vi bomba här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 näst sissta bilden är cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 näst sissta bilden är cool. ja mannen, det är så jag hade tänkt mig att min gubbe ska se ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 ja ser inte dom sista bilderna, ser bara de 4a första.. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 ja ser inte dom sista bilderna, ser bara de 4a första.. :S fan va konstigt :s men kolla här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 ja mannen, det är så jag hade tänkt mig att min gubbe ska se ut jag tänkte också det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 jag tänkte också det damn jag har väntat länge på att se äkta biffkvalitet som den haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 damn jag har väntat länge på att se äkta biffkvalitet som den haha Jaa, verkligen! Skönt att dom nya bilderna har så många olika kläder också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Jaa, verkligen! Skönt att dom nya bilderna har så många olika kläder också... ja det va nått jag saknade i VC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 fan va konstigt :s men kolla här sådär , jag behövde bara stänga peerguardian så såg ja bilderna, peerguardian gör så att ja inte kan komma in på rockstargames å lite sådär så ja misstänkte att det blockade bilderna också =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 jag ska minsann se ut lite som på första bilden =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 heh fast jag ska pröva att vara fet med, måste ju höra glåporden och döda dom som kallar mig fula saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 haha lätt ja ska testa allt =) typ vara fet, svälta, vara värsta arnold-lookalike =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 wow kolla hans basket kläder och på en bild ser man att han kan klättra över en stängsel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 wow kolla hans basket kläder och på en bild ser man att han kan klättra över en stängsel ja men varför satte du in den bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts