Griimn Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 finns nån guide eller hjälp på hur man gör playermodels till vc, kan ju modeling (ganska grym på det =) ) men jag vet inte nånting om dummys, namn på saker osv osv osv kan nån hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Hitta en playermodell-mod som någon har gjort, och kolla hur dom gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 antingen går dom inte att öppna eller så blir det förbjuden åtgärd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 ifall nån kan öppna playermodels kan nån lägga upp en z3d eller 3ds fil av dom här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Kollade på GTAForums och fann en topic som kanske kan hjälpa dig: GTAForums Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 låter vettigt men jag kan inte blender och tänker inte börja med det, finns det inte till zmod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 låter vettigt men jag kan inte blender och tänker inte börja med det, finns det inte till zmod? jag tror man måste ha Plug-in till SModeler för att kunna öppna player models, iaf va en kille på min msn sa ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 jag tror man måste ha Plug-in till SModeler för att kunna öppna player models, iaf va en kille på min msn sa ! det fanns en som hette typ DARK DFF PLUGIN eller nått sånt men jag kan inte hitta den :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Jag kan öppna dom i VC utan nåt särskid plug-in!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) jepp ja vet... ska leta efter plugins öppna vad? hur? edit2: darfdff är till för gta3 Redigerad 14 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 jepp ja vet... ska leta efter plugins öppna vad? hur? edit2: darfdff är till för gta3 om du hittar nått lägg up padressen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 med det vanliga gta plugiinet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) inte vc bara gta3 stod nånstans att "bpatch" var till för skelett till vc models i zm men fattar inte riktigt hur de ska funka Redigerad 14 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts