Jocken Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Tänkte köpa GTA3 till PS2, men samtidigt skulle det vara kul att införskaffa sig Vice City på en gång, i form av GTA Double Pack. Jag kollade upp och jämförde hos olika affärer, men kom fram till detta. Vice City PS2 (Platinum) - 299 :- GTA3 PS2 (Platinum) - 199 :- (467 :-) GTA Double Pack PS2 - 549:- Tjänar man alltså "bara" en 50 lapp på detta? Jag som trodde att DP gick loss för en 4-hundring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.E Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Enligt de priserna du skrivit så skulle det vara billigare att köpa GTA 3 + Vice City istället för DP. Enligt dina priser kostar GTA 3 + Vice City 498:- och DP 549:-. Jag vet inte men man kanske får ltie special stuffs i DP men vill du spara pengar, köp dem separat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Tänkte köpa GTA3 till PS2, men samtidigt skulle det vara kul att införskaffa sig Vice City på en gång, i form av GTA Double Pack. Jag kollade upp och jämförde hos olika affärer, men kom fram till detta. Vice City PS2 (Platinum) - 299 :- GTA3 PS2 (Platinum) - 199 :- (467 :-) GTA Double Pack PS2 - 549:- Tjänar man alltså "bara" en 50 lapp på detta? Jag som trodde att DP gick loss för en 4-hundring. de e platium.. Det gör ävl lite skillnad i priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Men då är DP fortfarande dyrare alltså...skumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts