Add3 Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) Här kan man diskutera om Olympiska spelen i Athen 2004.. Satt och kollade på cykel racet och svensken har spurtat iväg även om dom ska cykla 5 timmar till.. Nån som såg invigningen? Redigerad 14 augusti, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Här kan man diskutera om Olympiska spelen i Athen 2004.. Satt och kollade på cykel racet och svensken har spurtat iväg även om dom ska cykla 5 timmar till.. Nån som såg invigningen? Jajemen, jag såg...det var diggat! 201 länder, lång tid att tåga in...mäktigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Jag visste inte om att det var OS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Jajemen, jag såg...det var diggat! 201 länder, lång tid att tåga in...mäktigt! Jag missa det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Tiesto var grym på invigningen, jag tycker låtarna han spelade passade precis in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Är det nån som följer cyklingen? Svensken gör det bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Jepp, kollade på cyklingen. Det gick ju bra faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 För det första var det inte 202 länder? För det andra svensken hoppade av för ett tag sedan. Snart börjar badmintonen yey . Längtar till Taekwandon, Judon och Fäktningen börjar så man kan se det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 205 länder var´det är bara intresserad av fotbollen i os och hur många medaljer Sverige tar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 205 länder var´det är bara intresserad av fotbollen i os och hur många medaljer Sverige tar Det var 202 på Invigningen i allafall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Golf är den enda riktiga sporten, så OS skiter jag i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Golf är den enda riktiga sporten, så OS skiter jag i. Tycker tvärtom, att golf knappt är en sport Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Tycker tvärtom, att golf knappt är en sport Man får ju tycka vad man vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Smidigt av SVT att inte sända den öfrsta kvarten av invigningen då det var häftigast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 det borde finnas motor OS då skulle jag titta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 (redigerad) Golf är den enda riktiga sporten. Rikemans-Bandy Redigerad 16 augusti, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Golf är den enda riktiga sporten, så OS skiter jag i. I mina kretsar är det mer känt som moderat-bandy Fråga mig icke varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Hehe, det var beach-volly för damer igår.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Hehe, det var beach-volly för damer igår.. Synd att ingen Anna-Nicole Smith lookalike är med och spelar (Jag tänker knappast på ansiktet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 (redigerad) golf och gång e ju princip samma sak Redigerad 17 augusti, 2004 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts