Jojje Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 ARGH! När jag försöker installera den där Eleanoren, när jag ska skriva över sabretur.dff, säger den "File is too big to replace" Och när jag försöker ta bort den säger den "Dir file error! May be in use... Exiting..." GAAH! Help! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Har du tagit bort skrivskyddet på VC mappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) Oj, det kanske jag inte har Ska kolla Edit: Nepp det hade jag inte... Så dum jag är Redigerad 14 augusti, 2004 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Hehe okej men bra att det inte var nåt annat fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 andvänd inte replace, bättre att andvända delete och sen add Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts