Funnylin Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Jag fick just information om att PC Gamer skulle ha en förhandstitt på GTA:VC i December numret....det här måste väl ändå betyda nånting eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 (redigerad) !!!! ursäkta om jag spammar men jag kan inte uttrycka det på något bättre sett Redigerad 15 november, 2002 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 (redigerad) !!!! ursäkta om jag spammar men jag kan inte uttrycka det på något bättre sett Håller med till 100%!!! Redigerad 15 november, 2002 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Jag fick just information om att PC Gamer skulle ha en förhandstitt på GTA:VC i December numret....det här måste väl ändå betyda nånting eller??? vart fick du den informationen ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 KONUNG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 vart fick du den informationen ifrån? Står på PC Gamers hemsida(Tror jag)jag fick infon från mailgamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 nån mer en mig om ska köpa Tidningen i dec? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 nån mer en mig om ska köpa Tidningen i dec? Inte jag iaf....får den nämligen i slutet av November i brevlådan!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Inte jag iaf....får den nämligen i slutet av November i brevlådan!!! Me 2... Prem you know... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Jag ska köpa den kanske! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 funny eller stell: har nån av er scanner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 funny eller stell: har nån av er scanner? jag har men det blir inget bra... man ser inte texten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Jag skulle gärna vilja ha den! Men jag är ju inte prenumerant... ... men förhoppningsvis så vet jag lite redan på måndag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 jag har men det blir inget bra... man ser inte texten... Har också scanner....men jag vet inte om kvaliten blir så bra(Som stellHell skrev).......jag kan ju alltid prova när tidningen kommer....men jag kan inte försäkra nått!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Testa med att scanna en sida redan nu så ser du om det fungerar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Testa med att scanna en sida redan nu så ser du om det fungerar... Immorn....tycker det är lite sent nu!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 nån mer en mig om ska köpa Tidningen i dec? ja, lätt!!! Hoppas VC kommer nu till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 så här ser "rapporten" ut PC Gamer nummer 72, alltså vårt decembernummer, har när ni läser detta lämnats till tryck och kommer ut i början av nästa månad. Ni kommer förmodligen att överraskas av de nyheter vi har infört, men det är vår förhoppning att de ska göra tidningen ännu bättre och lättare att läsa och hitta i för alla trogna fans såväl som nytillkomna läsare. CD-skivorna känns också mer solida än någonsin med bland annat demos av Mafia och MOHAA:Spearhead. Vi är också garanterat först i PC-världen med en förhandstitt på GTA: Vice City och kollar även in Vietcong och Splinter Cell i gigantiska artiklar med exklusiva bilder. Missa inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts