CopyCat Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Jag har gjort om modellen till själva gubben men när jag lägger in den i spelet så flyger armar och ben hur som helst medans i skin fönstret ser allt normalt ut ((Gta3)) använt 3dsmax6 sparat som 3ds sedan öppnat i zmodeller för att kunna göra om den till en .dff fil Någon som vet hur jag kan fixa det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 har alla delar på¨kroppen rätt namn så borde de funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Jag har gjort om modellen till själva gubben men när jag lägger in den i spelet så flyger armar och ben hur som helst medans i skin fönstret ser allt normalt ut ((Gta3)) använt 3dsmax6 sparat som 3ds sedan öppnat i zmodeller för att kunna göra om den till en .dff fil Någon som vet hur jag kan fixa det här? får ma nse screen på din modell då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CopyCat Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 dem har rätt namn och allt men det vill bara inte funka och detta är bara en test så det finns inget specielt att se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) om den är exportad me zmod har den inget skellet alltså flyger allt lite här o var Redigerad 14 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CopyCat Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) och hur fixar jag det? .__. oh en till fråga! fast om 3dsmax, hur linkar man en modell med flera andra, jag vet bara hur man linkar massor till en <.<; exempel: 1kub -> 10kuber Redigerad 14 augusti, 2004 av CopyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Men spelar-modellen i GTA 3 har väl inget skelett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 vet inget om 3ds joo nåt slags skelett måste dom ha annars funkar inte anims Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Gta playersena har väl inget skellet, det är väl en massa dummys där, eller ar det ett annat spel kanske??? ne det tror jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 ja skelett kan dom förresten inte ha för då hade in zm kunnat öpnna dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CopyCat Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 jag hittar bara en dummy i gta modellen =/ och om jag linkar den med tex huvudet så sitter huvudet på rätt plats det var därför jag undrar hur man linkar en med flera 1kub -> 10kuber 10kuber -> 1kub <-- Felaktig linkning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts