guardian Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 null vote, har bara hört skit om bush.... å inte hört mycke om kerry (inte så intresserad av politik ) will smith skulle va übernajs undra om USA:s politik skulle vara så seriös då . inte för att den är det nu, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 undra om USA:s politik skulle vara så seriös då . inte för att den är det nu, eller? Tror att politiken faktiskt skulle fungera bättre med Will Smith som president. Han har ju sagt att han är Bush-motståndare, och det räcker långt i mina ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) Lite offtopic men, aja Beavis & Bushhead Redigerad 21 augusti, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 hehe, askul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) Men snälla, AE_Dave, håll käften, för allt i världen. hehe lite segt svar men: Mkay men har inte lust att hålla käft lol... har typ måttligt tråkigt... vad ska jag göra? 1. Stirra in i väggen och gapskratta? 2. Gå och raka mig bara för att ha något att göra? 3. Sitta stilla och käka Läkerol? 4. Hoppa runt som en tok för att få uppmärksamhet? 5. Sticka till Frankrike och gräva upp 2 ton landminor? 6. Sitta och hötta med fingret åt de som spelar Badminton i OS? 7. Sitta tyst och ruttna? 8. Ta det lugnt och hålla käft? 9. Kuta och koka tjugo koppar kaffe? 10. öööh... vad fan svammlar jag om egentligen? [skumtomten runs away in fear] Redigerad 21 augusti, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 jag som hade velat ha anna nicole som president, fan också vote: kerry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Undrar hur många som här som vet något om politik igentligen.. Vote: Kerry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Undrar hur många som här som vet något om politik igentligen.. Vote: Kerry Åtminstone några får vi hoppas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Undrar hur många som här som vet något om politik igentligen.. Vote: Kerry Alla som kommer upp i sextonårsåldern borde göra det eftersom det snart är val och grejer. Mina föräldrar är så statans lama som födde mig 89 så att jag inte får rösta i nästa rikstagsval men alla mina klasskamrater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 hehe lite segt svar men: Mkay men har inte lust att hålla käft lol... har typ måttligt tråkigt... vad ska jag göra? 1. Stirra in i väggen och gapskratta? 2. Gå och raka mig bara för att ha något att göra? 3. Sitta stilla och käka Läkerol? 4. Hoppa runt som en tok för att få uppmärksamhet? 5. Sticka till Frankrike och gräva upp 2 ton landminor? 6. Sitta och hötta med fingret åt de som spelar Badminton i OS? 7. Sitta tyst och ruttna? 8. Ta det lugnt och hålla käft? 9. Kuta och koka tjugo koppar kaffe? 10. öööh... vad fan svammlar jag om egentligen? [skumtomten runs away in fear] Ladda hem nån djurporrfilm och sätt dig och dra en stilla med dig själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 vii vill haa buuush!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Undrar hur många som här som vet något om politik igentligen.. Vote: Kerry Ehm... Ganska många förhoppningsvis. (Iof är ju inte medelåldern så j*vla hög...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Undrar hur många som här som vet något om politik igentligen.. åtta stycken.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) vii vill haa buuush!! det kommer när du blir lite äldre ska du se... varför bush?? hoppas amerikanerna har fått samma intryck som jag, först vill man ha det sen inser man hur irriterande det är och rakar bort det Redigerad 23 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Vad är frågan egentligen? Vem man vill ska vinna, vem man tror ska vinna eller något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 oskar nomineringarna såklart.... eller bush vs kerry valet kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 oskar nomineringarna såklart.... eller bush vs kerry valet kanske? WELL DURRRRRRR! I framtiden kan du ju läsa och försöka förstå inläggen innan du svarar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) WELL DAAAAAAAAAAAH ibland kanske du ska försöka fatta topicsen innan du ställer fumma frågor säger jag då! självklart är du ju vem man nu hejar på eller vem man tycket ska vinna, doesnt really matter Redigerad 23 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Vad är frågan egentligen? Vem man vill ska vinna, vem man tror ska vinna eller något annat? Vems sida man e på såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Bryr mig inte så mycket, men det får bli Kerry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts