Jump to content

Bush vs Kerry.

Mr Mister
 Share

Världskaos eller lugn?  

83 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

För att folket röstar på bush då vill dom ju ha bush kvar en Krigs tönt mer än halva befolkningen gillar bush då...

Ja men alla lär ju inte rösta på Bush även om han vinner så, ajabaja! Inte kollektiv bestraffning nu igen! :huh:

*EDIT*

btw

USA är dumma i huvudet om Bush vinner

Är min syrra dum i huvet påstår du? >_<

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu måste jag bara posta den här länken igen. This Land

F*n vad jag älskar den filmen! Dom som inte sett den: SE DEN, DET ÄR EN J*VLA ORDER!

Jag kan då inte komma på nåt förutom att han är rätt bra på tal. Nej juste, han skriver inte ens dom själv.
Har det funnits någon annan ledare någonsin som fumlat på orden så som bara Bush kan?

btw: Presidenter brukar inte skriva talen själva!

För att folket röstar på bush då vill dom ju ha bush kvar en Krigs tönt mer än halva befolkningen gillar bush då...

Är dom dumma i huvudet om dom röstar på Bush? Dom kanske har en andledning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bush ska bort för att han är så otroligt korkad, och för att han och hans familj bara tänker på vad dom kan tjäna mest pengar på och inte vad som skulle vara bäst för USA och jordens befolkning.

USA's val av president påverkar oss alla, med tanke på att dom är stormakt numero uno. Om Bush får vara kvar kommer vi nog få se fler krig och ännu fler fattiga som tvingas till ett liv på gatan!

Edit: Vote: Ehm...Kerry! Demokraterna framför Republikanerna, alltid!

Tror du själv att Bush tar de besluten eller?

Det är de rika människorna bakom valkampanjerna som styr fa*...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror du själv att Bush tar de besluten eller?

Det är de rika människorna bakom valkampanjerna som styr fa*...

Dom rika människorna bakom valkampanjerna är ofta chefer för stora företag, och dom brukar i regel inte själv ta sådana stora beslut. Sådana beslut fattas i styrelserummet. Så hans kampanj får väldigt mycket pengar, men för det kan inte företagen ge order till Bush. Men Bush står i tacksamhetsskuld till företagen(Vilket han visat, den j*vla miljöboven)!

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor