AE_Dave Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Vote: Kerry. Jag har inte hört mycket om han och så men han verkar iaf lite trevligare tycker jag. btw titta in den här: haha http://atomfilms.shockwave.com/contentPlay...1&ratingBar=off Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 USA är dumma i huvudet om Bush vinner Är USA dumma om Bush vinner? Ursäka, men var vänlig och förklara hur du tänker! Eller om kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Är USA dumma om Bush vinner? Ursäka, men var vänlig och förklara hur du tänker! Eller om kanske... För att folket röstar på bush då vill dom ju ha bush kvar en Krigs tönt mer än halva befolkningen gillar bush då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) För att folket röstar på bush då vill dom ju ha bush kvar en Krigs tönt mer än halva befolkningen gillar bush då... Ja men alla lär ju inte rösta på Bush även om han vinner så, ajabaja! Inte kollektiv bestraffning nu igen! *EDIT* btw USA är dumma i huvudet om Bush vinner Är min syrra dum i huvet påstår du? Redigerad 15 augusti, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Men snälla, AE_Dave, håll käften, för allt i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Men snälla, AE_Dave, håll käften, för allt i världen. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Men snälla, AE_Dave, håll käften, för allt i världen. Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) Nu måste jag bara posta den här länken igen. This Land Funnylin låste ju den andra topicen där jag postade (inte på grund av filmen) Vote: Inget, båda är lika stora clowner Edit: jasså AE dave har redan postat. sorry Redigerad 15 augusti, 2004 av Mr Johnson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Onte Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 GEORGE W. BUSH = GOD OF THIS EARTH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Kerry tveklöst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 GEORGE W. BUSH = GOD OF THIS EARTH[b/][u/] varför tycker du det? tycker du att irak kriget var bra? . aja man får ju ha eget tycke VOTE: kerry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 GEORGE W. BUSH = GOD OF THIS EARTH Kan du säga lite saker som är bra med Bush tack? ... Jag kan då inte komma på nåt förutom att han är rätt bra på tal. Nej juste, han skriver inte ens dom själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Nu måste jag bara posta den här länken igen. This Land F*n vad jag älskar den filmen! Dom som inte sett den: SE DEN, DET ÄR EN J*VLA ORDER! Jag kan då inte komma på nåt förutom att han är rätt bra på tal. Nej juste, han skriver inte ens dom själv.Har det funnits någon annan ledare någonsin som fumlat på orden så som bara Bush kan? btw: Presidenter brukar inte skriva talen själva! För att folket röstar på bush då vill dom ju ha bush kvar en Krigs tönt mer än halva befolkningen gillar bush då... Är dom dumma i huvudet om dom röstar på Bush? Dom kanske har en andledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Kan du säga lite saker som är bra med Bush tack? ... Jag kan då inte komma på nåt förutom att han är rätt bra på tal. Nej juste, han skriver inte ens dom själv. Han suger ju på tal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) Vote: Kerry EDIT: F*n vad jag älskar den filmen! Dom som inte sett den: SE DEN, DET ÄR EN J*VLA ORDER! Såg den precis, den rekommenderas starkt av mig med EDIT2: Freddy vs. Jason? Redigerad 15 augusti, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Bush ska bort för att han är så otroligt korkad, och för att han och hans familj bara tänker på vad dom kan tjäna mest pengar på och inte vad som skulle vara bäst för USA och jordens befolkning. USA's val av president påverkar oss alla, med tanke på att dom är stormakt numero uno. Om Bush får vara kvar kommer vi nog få se fler krig och ännu fler fattiga som tvingas till ett liv på gatan! Edit: Vote: Ehm...Kerry! Demokraterna framför Republikanerna, alltid! Tror du själv att Bush tar de besluten eller? Det är de rika människorna bakom valkampanjerna som styr fa*... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Tror du själv att Bush tar de besluten eller? Det är de rika människorna bakom valkampanjerna som styr fa*... det är bush som värkställer allt P.S.Farsan va lika dum i huvet som han, startade t.ex.gulfkriget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Har det funnits någon annan ledare någonsin som fumlat på orden så som bara Bush kan? Dan Quayle var ökänd för att säga ganska märkliga saker http://www.snopes.com/quotes/quayle.htm http://www.xmission.com/~mwalker/DQ/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 (redigerad) Tror du själv att Bush tar de besluten eller? Det är de rika människorna bakom valkampanjerna som styr fa*... Dom rika människorna bakom valkampanjerna är ofta chefer för stora företag, och dom brukar i regel inte själv ta sådana stora beslut. Sådana beslut fattas i styrelserummet. Så hans kampanj får väldigt mycket pengar, men för det kan inte företagen ge order till Bush. Men Bush står i tacksamhetsskuld till företagen(Vilket han visat, den j*vla miljöboven)! Redigerad 16 augusti, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 null vote, har bara hört skit om bush.... å inte hört mycke om kerry (inte så intresserad av politik ) will smith skulle va übernajs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts