samool Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Nullvote, inte för att jag inte bryr mig för det gör jag, politik är viktigt och jag tycker det är intressant men de flesta partier tilltalar mig på olika sett. Från vänsterpartiet till moderaterna. De som jag inte kan tänka mig rösta på är kristdemokraterna och centerpartiet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Hur kan socialdemokraterna ha fått så många röster Men visst, jag känner igen det där "Jag bryr mig inte om politik så jag röstar på S"-resonemanget... Skulle vilja höra motiveringen till varför S är bättre än alla andra partier ... Själv sätter jag min vote på Folkpartiet. Jag gillar deras förändra/förenkla/förbättra vision. Men nästa gång kanske jag sätter min röst på M. Har stort förtroende för Reinfelt, han talar ärligt och bra utan några konstigheter eller något att dölja. Dessutom har partiet gått lite åt mitten så dom är inte lika extrema längre. Sen så vill jag rikta en känga till alla som behandlar sitt favoritparti som ett ishockeylag. Det är det värsta jag vet när folk "håller" på ett parti och följer "sitt" parti:s åsikter utan att tänka själv. Att byta parti är bara en fördel, då bryr man sig om politiken! Det är faktiskt sant det där med Reinefeldt. Jag gillar honom mycket mer än tidigare partiledaren. Politiken är faktiskt inte riktigt den samma. En skum sak från borgligt håll tycker jag var deras agerande när Malexandermördaren Tony Olsson och en del andra rymde. Det första dom sa var att dom tyckte att justitieministern skulle avgå. För det första så har polisen fortfarande stora misstankar om att det var ett insiderjobb, finns det rötägg som jobbar på fängelset spelar det ingen roll hur säkert fängelset är. För det andra så var det den första rymningen på ca 10 år från ett svenskt anstalt. (Se skillnad på rymning och fritagning/rymning från en permission). Det du sa med folk som behandlar sitt favoritparti som ett ishockeylag. Så är det i USA. Tittade på Fox News igår kväll då dom visade bilder från ett tal med någon politiker. Då höll folk i stora skyltar med exempelvis texterna "GO BUSH", "We Love You...något namn". Sjukt land USA egentligen, just detta var väl inte det sjukaste iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Null vote!? Det finns inget parti som imponerar eller intresserar mig. Jag vill säga en sak som fick mig att titta upp. Det var en här som sa att han inte gillar Socialdemokraterna därför att han tyckte att Göran var falsk, jag vet att Göran är partiets ansikte utåt så om han är falsk då måste ju hela partiet vara falskt. Jag önskar gärna att Elgato skriver något inlägg här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Null vote!? Det finns inget parti som imponerar eller intresserar mig. Jag vill säga en sak som fick mig att titta upp. Det var en här som sa att han inte gillar Socialdemokraterna därför att han tyckte att Göran var falsk, jag vet att Göran är partiets ansikte utåt så om han är falsk då måste ju hela partiet vara falskt. Jag önskar gärna att Elgato skriver något inlägg här. håller med dig till 10000000% person är falsk och ful. men jag är inte så insatt i politik som ni antagligen är lite off-topic: du danil89, vilken bil fråm MAFIA är det du har som ava? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 håller med dig till 10000000% person är falsk och ful. men jag är inte så insatt i politik som ni antagligen är lite off-topic: du danil89, vilken bil fråm MAFIA är det du har som ava? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Hultenius: Svenska Moderaterna har väl aldrig varit särskilt extremt åt höger någon gång. (Min avatar är lite otydlig tyvärr men det är en blå T-ford Kupe.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 VOTE:Null Vote. Lägre skatt, mindre bidrag (bara till dem som är sjuka och behöver det, inte till dem som jobbar svart och får bidrag)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 mindre bidrag (bara till dem som är sjuka och behöver det) Mystisk åsikt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Null Vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts