Mr Mister Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Själv är jag vänsterpartist... ungefär. Det finns vissa saker jag inte håller med V om, men grundtanken är god. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Vackert, finns inget "Allt är skit"-alternativ Null Vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Null vote här också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Samma här, Null Vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Null Vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Nullinull voteivote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) Vote:Socialdemokraterna.. Edit: Fast iofs skiter jag i politiken med.. Redigerad 14 augusti, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Null Vote, skiter i politiken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Moderaterna, fast egentligen bryr jag mig inte så mycket om politik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Moderaterna för dom vill ha lägre skatt men jag bryr mig inte så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Samma här, Null Vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Moderaterna för dom vill ha lägre skatt men jag bryr mig inte så mycket Reinfeldt övergav Bosses skattesänkar politik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Jag håller mig utanför politiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Moderaterna, om jag måste välja något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Jag väljer inget, jag kan fan inget om politik och skräp.. Det låter jag över till dom som kan och vill hålla på med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Jag väljer inget, jag kan fan inget om politik och skräp.. Det låter jag över till dom som kan och vill hålla på med det. Håller med. Nullvote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Moderaterna, om jag måste välja något. Men vem säger att du måste? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Men vem säger att du måste? Om jag nu måste välja något, observera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Null vote men ligger såklart åt vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Tycker det är synd att många är helt oengagerade i politik. Politik är ju trots allt det viktigaste som finns. Jag tror dock att alla har en bild av det perfekta samhället i sina huvuden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts