Mr.E Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 (redigerad) FF Productions FF Productions var ett skoj namn jag och några polare använde när vi gjorde våra första CS filmer och sådant. En nybörjarrulle blev bättre som blev effekter och tajming med musiken, vilket är viktigt i CS. FF som står för Fina Filmer söker nu dig som är duktig på stunt trick i GTA Vice City. Du skall kunna spela in tricket och skicka .avi filen till mig. För att lära dig spela in om du inte redan kan det: Läs här. Jag kommer sedan hitta en lämplig låt lägga in effekter och klippa ihop filmen som sedan kommer komma upp för nerladdning på en FTP Så vill ni vara med i filmen, skriv ett inlägg här eller kontakta mig via PM. Alla tricks kommer få en egen del i filmen, alltså komme det stå vem utövaren är! Hemsida kommer snart! Redigerad 13 augusti, 2004 av Mr.E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.E Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) Whatever Om ni vill vara med, skriv här i tråden och skicka ett PM till mig så får ni veta mer Redigerad 14 augusti, 2004 av Mr.E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) Kul! måste ju va med(Är inte super bra på stunt men ganska ) editar när jag har filmat nåt kul Edit:ÄH!! jag är inte me... Jag är dålig och så är det nåt fel med min /&("/¤="/¤ dator så det går inte och göra filmer ...... :'( Redigerad 14 augusti, 2004 av the gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 kan man typ göra 1-4 stunts? då e jag me.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.E Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) kan man typ göra 1-4 stunts? då e jag me.. Det går bra, max 7 trick per spelare. Då kommer alla få en egen del med kort presentation av varje spelare Redigerad 14 augusti, 2004 av Mr.E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Ursäkta om jag kanske drar upp en gammal topic men vill du fortfarande ha stunttrick? Då kan jag nog vara med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 sen när är "gammal" = tre dagar? Gamla topicar räknar jag till såna som är minst en månad gamla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Okej men den låg långt ner på listan iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 (redigerad) k.. har några stunts nu.. ska jag komprimera dom och lägga upp här? eller skicka över msn? Redigerad 17 augusti, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Jag ska bara installera om vc, så kan du få några videos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Är Mr.E hemma eller? Tror detta projekt går i graven snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.E Skrivet 19 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Trevligt, det bästa är om ni kan lägga upp dom på en ftp så jag kan tanka dom. Annars kan jag även ta emot dom på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Vad är din msn? Och man får väl ha moddade bilar va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.E Skrivet 20 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Vad är din msn? Och man får väl ha moddade bilar va? Moddade bilar går bra, ehrner@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 ett bra stunt: klara taxi-uppdraget (köra 100 st) sen tar man zebra-cab o kör ut på flygplattsen o kör på dom där små lutande skyltar samtidigt som man "hydro"-hoppar med den. då kan man volta. Visste säkert alla men skadar väll inte o skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts