Arman Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Idag är ju datumet 13:e fredag, med ett annat namn; "Otursdagen". Drabbades någon utav er av någon riktig otur? Själv vaknade man fem på morgonen eftersom man skulle hjälpa morsan göra ordning inför resan. Kunde inte sova efter det så jag stannade uppe hela morgonen. Under morgonen kände jag något riktigt äckligt på min tunga. Det var en sån "feber-tunga" som man får innan man blir förskyld. Har svårt och svälja just nu och är hes. Jag har inte varit hes på två år... Börjar få lite feber och jag svettas konstant. Klockan 14.00 gick jag och jobbade. Nja, jag försökte iallfall jobba med febern... två timmar senare fick jag gå hem och vila. Min kompis säger att han inte kan dra till "Göteborgskalaset" så då har jag inget att göra förutom att spendera hela kvällen framför min tv och min dator... Tar fram tv-tidningen och märker att inte en enda bra film kommer på TV...!!! Det var en riktig 13:e fredag...! PS: Kanske skulle passa in i Vardagssnack men jag skapar en topic för den här dagen istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Humm.. första dagen på länge som de inte har varit nån sol.. regnat o åskat.. sen kom nårra polare på moppe förbi.. när vi skulle fylla på med olja på en av dom så råkade vi spilla ''lite'' = olja över hela moppen.. tog lite tid att tårka upp... =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Fredag den 13:e é som vilken vanligt dag som helst för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Fredag den 13:e é som vilken vanligt dag som helst för mig.. samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 HAHAHA! Jag visste inte ens att det var den 13e Men alla mina dagar är lika dåliga för mig ändå, så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Här är listan: 1. Vaknade klockan nio pga telefonen 2. Har varit på dåligt humör hela dagen (inget ovanligt igentligen ) 3. Missade halva spin city pga middag Inte så mycket otur igentligen. Visste inte att det var fredagen den trettonde idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Skulle köpa ett elektroniskt skjutmått men det var slut och kommer inte in förren om 14 veckor (!). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) jag har supit satan och haft jävligt kul i kväll ,så ingen otur vad jag vet, en kompis tappade plånboken dock, men eftersom att jag inte är vidskeplig så tror jag det var ren slump att det hände just i dag Redigerad 14 augusti, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Jag hade nästan mer "tur" än vanligt. Lyckades få att mamma dela på priset till Max Payne 2 och så behövde jag inte tjockare glas i glasögonen precis som jag skrev i vardagssnack topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Jag hade då bara tur hela dagen lång. förutom med vädret då... höll typ på att frysa ihjäl.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Haha, Fredagen den 13:e, min turdag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Inge otur alls. Jag vaknar, äter, ringer kompis, drar på bio, å sen ser jag Friday the 13th! Var nästan en turdag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 En dag i mängden...rolig - vad jag kommer ihåg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.E Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Här är listan: 1. Vaknade klockan nio pga telefonen 2. Har varit på dåligt humör hela dagen (inget ovanligt igentligen ) 3. Missade halva spin city pga middag Inte så mycket otur igentligen. Visste inte att det var fredagen den trettonde idag. Det är ju sant, det var fredagen den 13e igår så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Jag fyllde år den 13e! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Jag hade inte otur igår men idag! Jag vaknar upp rätt normalt och tror att jag ska in till Göteborg och träffa en finfin tjej, men NEJ det blir inte så eftersom min kusin inte orkar åke med för hans flickvän ska in till "Gbg-Kalaset" senare och då är det ingen idé att åka dit ett par timmar för att träffa henne och vara med mig och den finfina flickan, senare så frågar jag min bästa polare om han kan, då har idioten lånat ut sitt f-kort till hans broder! OTUR. Detta betyder att jag måste ringa den finfina flickan och göra henne besviken för att ingen kan hänga med dig, och hur roligt är det på en skala att åka dit själv sen åka hela vägen tillbaka till trollhättan själv och det går inga bussar upp till mig efter 10 och jag åker inte hem för tidigt heller, DILEMMA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Jag hadde otur Spydde 4 gånger, och sen låg jag på en soffa i 7 timmar Åt nog för mycket godsaker dagen innan (Min födelsedag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts