Jump to content

Fredagen den 13:e

Arman
 Share

Recommended Posts

Idag är ju datumet 13:e fredag, med ett annat namn; "Otursdagen".

Drabbades någon utav er av någon riktig otur?

Själv vaknade man fem på morgonen eftersom man skulle hjälpa morsan göra ordning inför resan. Kunde inte sova efter det så jag stannade uppe hela morgonen. Under morgonen kände jag något riktigt äckligt på min tunga. Det var en sån "feber-tunga" som man får innan man blir förskyld. Har svårt och svälja just nu och är hes. :D Jag har inte varit hes på två år... ^_^ Börjar få lite feber och jag svettas konstant. Klockan 14.00 gick jag och jobbade. Nja, jag försökte iallfall jobba med febern... två timmar senare fick jag gå hem och vila.

Min kompis säger att han inte kan dra till "Göteborgskalaset" så då har jag inget att göra förutom att spendera hela kvällen framför min tv och min dator...

Tar fram tv-tidningen och märker att inte en enda bra film kommer på TV...!!!

Det var en riktig 13:e fredag...!

PS: Kanske skulle passa in i Vardagssnack men jag skapar en topic för den här dagen istället... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är listan:

1. Vaknade klockan nio pga telefonen

2. Har varit på dåligt humör hela dagen (inget ovanligt igentligen >_< )

3. Missade halva spin city pga middag

Inte så mycket otur igentligen.

Visste inte att det var fredagen den trettonde idag.

Det är ju sant, det var fredagen den 13e igår så :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade inte otur igår men idag!

Jag vaknar upp rätt normalt och tror att jag ska in till Göteborg och träffa en finfin tjej, men NEJ det blir inte så eftersom min kusin inte orkar åke med för hans flickvän ska in till "Gbg-Kalaset" senare och då är det ingen idé att åka dit ett par timmar för att träffa henne och vara med mig och den finfina flickan, senare så frågar jag min bästa polare om han kan, då har idioten lånat ut sitt f-kort till hans broder! OTUR.

Detta betyder att jag måste ringa den finfina flickan och göra henne besviken för att ingen kan hänga med dig, och hur roligt är det på en skala att åka dit själv sen åka hela vägen tillbaka till trollhättan själv och det går inga bussar upp till mig efter 10 och jag åker inte hem för tidigt heller, DILEMMA!! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor