jappiz Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 jag har nämligen hittat ett huvud till en gubbe från CoD. någon mer än jag som har gjort det? kanske finns någon karta där dom visar vart alla gubbar är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wasabi Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Du har helt fel! Det finns inte och kommer aldrig att finnas några CoD-snubbar! oke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Menar ni Call Off Duty? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jappiz Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 wasabi, tig.. jepp jag menar Call Off Duty, trodde att det var någon bugg när ett huvud svävade framför mig.. men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Eh? Vad dillar ni om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wasabi Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Jag håller med! Vad snackar du om egentligen!? Det finns inga Call of Duty-gubbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
neco Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 hmm, du bara dillar goja, det finns inga CoD gubbar på true crime! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jappiz Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 lyssna inte på wasabi & neco... irl friends som jävlas.. okka mja det än sant va ute å sprang i det soliga LA då jag plötsligt såg ett huvud svävande framför mig.. trodde att det var en bugg men när jag gick på det så stod det 1of10 Call off duty guys collected Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 (redigerad) lyssna inte på wasabi & neco... irl friends som jävlas.. okka mja det än sant va ute å sprang i det soliga LA då jag plötsligt såg ett huvud svävande framför mig.. trodde att det var en bugg men när jag gick på det så stod det 1of10 Call off duty guys collected Tyvärr, tror inte på dig... Om det nu skulle funnits så skulle det iallafall stå på någon hemsida eller dylikt. Edit: Har du det på PC? För där kanske dom har lagt till nått...själv har jag det på GC Redigerad 16 augusti, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jappiz Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 jepp, har det på PC wasabi var själv med när det hände, men jag antar att han kommer neka det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Tyvärr, tror inte på dig... Om det nu skulle funnits så skulle det iallafall stå på någon hemsida eller dylikt. Edit: Har du det på PC? För där kanske dom har lagt till nått...själv har jag det på GC Jo, det är sant. I pc versionen 'gästspelar' massa personer typ Gå in på GameTrailers.com och titta på True Crime PC trailers. Då ser man CoD gubbarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wasabi Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Vadå neka? Jag har aldrig träffat människan! Och jag tror ändå inte på att det finns några CoD-gubbar med i spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jappiz Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 mademan, lust & ge en direkt länk? kollade igenom alla trailers men såg inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 HÄR! Sen bläddra ner lite, och tryck på PC Gameplay, eller Pc Trailer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Illa. I dne filmen där hans tryoer COD snubben, det är ingen COD snubbe där när jag lirar. Illa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wasabi Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Vilken film är det som man får se CoD-snubben? Jag kan erkänna att jag var där och såg den hos Jappiz, bara jävlas med honom hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts