Jump to content

Basket!

Recommended Posts

• Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kommer säääkert vara ett uppdrag där man ska spela om planen mot ett annat gäng för att försvara äran. Typ som i He got game, white men can´t jump och american history x.ser scenariot framför mig:

Du sitter hemma och chillar framför tvn, precis kommit hem efter cykelturen. Din polare kommer inspringades och säger åt dig att skynda dig ner till planen där ett slagsmål är på väg att urarta. När du väl kommer fram får du förslaget att ni ska göra upp det i en match, först till 11 stannar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer säääkert vara ett uppdrag där man ska spela om planen mot ett annat gäng för att försvara äran. Typ som i He got game, white men can´t jump och american history x.ser scenariot framför mig:

Du sitter hemma och chillar framför tvn, precis kommit hem efter cykelturen. Din polare kommer inspringades och säger åt dig att skynda dig ner till planen där ett slagsmål är på väg att urarta. När du väl kommer fram får du förslaget att ni ska göra upp det i en match, först till 11 stannar...

haha,ja vem vet..men det blir någon nått i den stilen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara att läsa igenom iprincip alla tidigare Topics. Alltid nån som gnäller över att det liknar The Sims för mycket...

aa det är sant >_< .. Men jag tycker det är mycket bättre med allt ätande och alla nya grejer, spelet ska ju inte bli Vice City 2 utan GTA San Andreas.. :P

Redigerad av bodysnatcher
Länk till kommentar
Dela på andra sidor