Topp3 Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Tjo. http://www.fat-pie.com/salad4.htm Jävligt mysko filmer de där, men på något sätt förstår jag dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Tjo. http://www.fat-pie.com/salad4.htm Jävligt mysko filmer de där, men på något sätt förstår jag dem... buhu fyran var sorgligast :'( . först tycker man synd om salad fingers sen om den lilla killen. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Pimpen sa till mig att den är äcklig, så jag kollar inte på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Dom är väl inte äckliga det är väll bara Saladfinger som är lite skabbig och lite äcklig röst men inget mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Hans röst skär i öronen! Den skrapar mot hjärnan så man blir alldeles tokig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Nej... Han är ju go. I tredje filmen känns lite Motorsågsmassakern. När han hänger upp killen på kroken. Men ha nverkar lite sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Fy fan, fötterna domnar ju bort av hans röst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Kollade på trean och fyra nu. BBQ killen var bäst! Men jag hatar Salad samtidig som jag gillar att titta på honom. Han är så tragisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Man kan ju säga att han som skapade honom verkligen har lyckats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 W0rd! *Ryser* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 29 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Sidan verkar inte funka längre... kanske nerlagd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 salad äger ju röv. hur kan ni inte gilla honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 salad äger ju röv. hur kan ni inte gilla honom? Om han bara äger en röv så.. jag hatar den dumme lilla gröna gubben, jävla äckel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Han är ju skitsexig. Hrrm, grym då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 http://www.fat-pie.com/salad5.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 någon som testat om det fins en 6:a och 7:a också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Nej det finns inga, femman är ju precis ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Jag blev lite besviken på att hans röst inte var lika "bra" som i de första filmerna... Annars var den bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Konstig. Men bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Salad är ju en klassiker ! jag tror det var ca 3 månader sedan jag så dom filmerna (1,2,3,4) och dom e jävligt bra gjorde osv. han som gör dom är för det mesta depprimerad när han gör filmerna , det fattar man om man kollar på hans andra filmer och ser vad han har skrivet att do handlar om . Jag tycker om alla hans filmer ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts