Rockaway Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Hej! Jag vet inte om denna bild redan diskuterats eller sådär, men jag kollade de senaste topicsidorna och såg ingenting om cyklar, men ursäkta adminer om detta redan är sagt.. Jag såg att någon undrade om det bara skulle finnas bmxar, men jag såg nyss den här bilden på GTAGaming, http://www.gtagaming.com/image.php?i=/imag...rlpedalbike.jpg verkar ju coolt tycker ja iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Jaha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Yep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 12 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 tänkte bara om det var någon mer som blev besviken över att personen ifråga bara sett bilder på bmxar och trott att det inte fanns fler cyklar.. så vare för mig iallafall =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 kan tänka mig att det kommer vara med minst en modell till. nu när ändå R* är så bra på att klämma in så mycket på en å samma skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 12 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 hehe ja.. kanske någon gammal damcykel.. vore skoj =) kommer nog cykla mountinbike mest men =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 finns mountainbike??? (lr iaf bilder på) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) ´det finns bmx Redigerad 20 augusti, 2004 av rcd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Vilken upptäckt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 finns mountainbike??? (lr iaf bilder på) Med växlar kanske..?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 ´det finns bmx japp och jag har hört att bilar också kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 HAHAHAHAHAHA GRIIMN!!! FAN vad kul LOL ursäkta för spammet men jag var tvungen att kommentera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 kanske lite kul me en el-cykel kanske:P!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tånie Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) fan va kul att kunna cykla Redigerad 21 augusti, 2004 av Tånie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 jepp, snygg signaturbild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Hej! Jag vet inte om denna bild redan diskuterats eller sådär, men jag kollade de senaste topicsidorna och såg ingenting om cyklar, men ursäkta adminer om detta redan är sagt.. Jag såg att någon undrade om det bara skulle finnas bmxar, men jag såg nyss den här bilden på GTAGaming, http://www.gtagaming.com/image.php?i=/imag...rlpedalbike.jpg verkar ju coolt tycker ja iaf cykeln cj cyklar på eju en MTB kolla stötdämparna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Nja. en o samma skiva vet ja nog inte, de e ju dubbelsidig dvd, alltså att man får vända på skivan efter en viss tid, förmodligen efter ett visst antal uppdrag eftersom att man har tillgång till allt på en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Nja. en o samma skiva vet ja nog inte, de e ju dubbelsidig dvd, alltså att man får vända på skivan efter en viss tid, förmodligen efter ett visst antal uppdrag eftersom att man har tillgång till allt på en gång. jag vet inte vad du hade att göra med tråden, men du borde få denna informationen: Det är en duallayer ( dubbelt LAGER) inte dubbel sidig, man behöver inte vända den... det är en DVD som man får plats med mer på ok..? Fan vad trött man börjar bli på detta nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts