^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 men planera inte att förstöra amazonen! det är tillräckligt illa med frontspoilern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 26 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 förstöra? vänligen förklara termen mer ingående! tänkte bara göra den som jag har min amazon, o sen om den e förstörd så behöver inte du påpeka att bara strikt orginalskick passar på en moddad bil...menmen..nu e de JAG som moddar, o fäljakligen jag som bestämmer. vill du ha nått att säga till om: bli lapplisa, städtant eller nått annat upphöjt yrke... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 syftade på gtahoodz etc.. förstöra = kladda på feta kjolar, vingar osv.. en moddad bil behöver inte vara i strikt originalskick.. smakfulla förändringar mot originalet är ok.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 jag tänkte inte göra en sån modd mera en sån här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 syftade på gtahoodz etc.. förstöra = kladda på feta kjolar, vingar osv.. en moddad bil behöver inte vara i strikt originalskick.. smakfulla förändringar mot originalet är ok.. vem fan sätter en vinge på en volvo kombi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 jag tänkte inte göra en sån modd mera en sån här det låter ju bra... glöm inte peepmirrors och rakade dörrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 vem fan sätter en vinge på en volvo kombi? många.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 syftade på gtahoodz etc.. förstöra = kladda på feta kjolar, vingar osv.. en moddad bil behöver inte vara i strikt originalskick.. smakfulla förändringar mot originalet är ok.. är du säker vi kanske gör mer en så ba för ingen på gtasjaten är så bra på modda för att ta ta sig in i gtahoodz team... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 är du säker vi kanske gör mer en så ba för ingen på gtasjaten är så bra på modda för att ta ta sig in i gtahoodz team... tjaa.... är man en bra moddare om man kan kopiera in andras saker på andras bilar så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 tjaa.... är man en bra moddare om man kan kopiera in andras saker på andras bilar så.... kopiera ä du dum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Kan ni inte lägga ner snacket nu o börja snacka amma igen? hur går det? börjat på inredning o så eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Adda den till GTA:Sweden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 1 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 jodå, det går...framåt..långsamt...det som är gjort på inredningen är B-stolparna.....måste hitta bilder på orginal baksäte och till sportstolarna fram....lutningen på bagageluckan skall ändras o nummerplåt mm fixas till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 14 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 kommit en bit på väg med inredningen nu, men d går långsamt...all tid ägnas åt skolan o min riktiga amazon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 syftade på gtahoodz etc.. förstöra = kladda på feta kjolar, vingar osv.. en moddad bil behöver inte vara i strikt originalskick.. smakfulla förändringar mot originalet är ok.. Tycker faktiskt att den bör släppas i två versioner. Helt original, och som du kallar det: "Söndermoddad". Själv gillar jag extrema byggen med breda skärmar, stora vingar (vingarna vill jag i och för sig ha rätt små) och utbytta lampor. Får jag råd ska min första bil bli en Civic eller CR-X som jag ska bygga om till oigenkänlighet. NOS, Brembo, wingswest och Audiobahn, de e min stil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 24 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 liten update: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 du har inte gjort nåt åt smalheten ännu? andvänd inte high-blending på texturer, det blir bara helvitt i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Tycker faktiskt att den bör släppas i två versioner. Helt original, och som du kallar det: "Söndermoddad". Själv gillar jag extrema byggen med breda skärmar, stora vingar (vingarna vill jag i och för sig ha rätt små) och utbytta lampor. Får jag råd ska min första bil bli en Civic eller CR-X som jag ska bygga om till oigenkänlighet. NOS, Brembo, wingswest och Audiobahn, de e min stil!!! Men inte på en Amazon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Hur går det med skönheten??? Ser J*****t bra ut! Och förresten, kan du adda den här till GTA:Sweden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 20 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2004 tja, jag har ente gjort så mycket sen sist, den riktiga bilen, skolan o körskolan tar den mesta tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts