axel Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 har nyligen satt igång å bygga en amazon kombi, blueprinten jag har är typ värdelös o till en vanlig 4-dörrars, men jag försöker göra den så lik min egen amazon som möjligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 skit snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 fan va snyggt! älskar amazonkombin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 detta är nått som borde kommit så tidigt som till gta 3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 hur går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 har du amazon blueprintsten för den 4dörrade modellen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 ser finfint ut, men kombi... usch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 13 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 har blueprints till fyrdörrars...bara bra, snart klar med bakluckan. nu saknas bara hjul, underredet, huv, front, inredning, texturer mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 kan du skicka/lägga upp blueprintsen hade tänkt att försöka göra en men dom jag har är typ jätte suddiga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 13 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 (redigerad) här: lite suddigt o ej helt raka bilder.....amazon_top.zip Redigerad 13 augusti, 2004 av axel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Kan du göra en vanlig amazon sedan??? Skulle va grymt med en amazon i 2f2f-stil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Skulle va grymt med en amazon i 2f2f-stil!!! det skulle det inte alls! skärpning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 progress so far.... annars kan du göra en 2f2f-verision av kombin, om du nu e så tänd på plastiga riskokare.... ursäkta färgen... inredning, underrede, hierakin o motor kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) nice men ska bakrutan verkligen ha så kraftig lutning? är ju inte så ofta man ser såna fina bilar nu för tiden så jag kommer inte ihåg riktig frontspoilern tycker jag du ska skippa .. men iaf, 3vlig bil.. Redigerad 14 augusti, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Tycker du ska ha kvar frontspoilern!! Sen e de bara o måla om den svart med shackrutor så har du min polares amazon den är under uppbyggnad men den kommer se exact ut så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CopyCat Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 är smått avundsjuk på er som kan använde zmod (<-- user unfriendly) kan bara använda mig av 3ds vilket skapar problem när man ska få in modeller i pelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) nice men ska bakrutan verkligen ha så kraftig lutning? är ju inte så ofta man ser såna fina bilar nu för tiden så jag kommer inte ihåg riktig frontspoilern tycker jag du ska skippa .. men iaf, 3vlig bil.. jo det gör dom väl? axel: kan du inte göra en polisbil också? så jävla fina Redigerad 14 augusti, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 om de e ok med spoiler fram på snutbilen så kanske det blir en sådan också vet någon hur jag skall göra med bagageluckan? den öppnas åt två håll; rutan öppnas uppåt o resten neråt. kan man ha 2 st boot_dummy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Det blir roligt att se när den göran3 på gatorna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aspviken Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 mmm, de ska bli jätte kul! ojojoj, vad kul de ska bli .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts