Tommy_Fido Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Tänkte bara säga att jag håller på att göra två spel till gamemacker. det första spelet spelar du som en ny medlem i tony sopranos( jag är ett enormt fan) gäng. och du ska nå toppen borde vara färdigt nästa lördag. det andra är ett spel där du spelar som patrivk bateman från american psycho jag har inte börjat så mycket med det. Så om ni har några ider till spelen så säg till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 adda mig på msn om du vill ha hjälp...lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Sopranos äger! Lycka till med spelet! Jag ser fram emot det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Sista chansen att nämna ett vapen ni vill ha med i sopranos spelet. här är en lista av alla vapen som kommer med. Pistol(glock) yxa ?(ni väljer) ?(ni väljer) ?(ni väljer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Maskingevär Shotgun Granat Bazooka Katana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Vist maskin gevär och shotgun. Men resten pasar inte så bra till sopranos (om du har sett serien) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Zapper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Zapper Jag tror inte att jag vet vad det är. menar du typ som elpistol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Jag tror inte att jag vet vad det är. menar du typ som elpistol? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Ja kanske kan bli lite svårt att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Baseball-trä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 OKey nu har vi pistol shotgun maskingevär basebollträ zapper(Kanske) Yxa några fler ideer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 En pianotråd, som i "College" när Tony stryper den där killen på campingen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 En pianotråd, som i "College" när Tony stryper den där killen på campingen... Det var väll inget piano tråd. det var ju typ nåt av gummi/plast. Jag köpte dvd box med alla avsnit säsong ett. James Gandolfini(tony soprano) sa att college var hans favoavsnit i en intervju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Det var väll inget piano tråd. det var ju typ nåt av gummi/plast. Jag köpte dvd box med alla avsnit säsong ett. James Gandolfini(tony soprano) sa att college var hans favoavsnit i en intervju. Excuse the hell outta me then. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Excuse the hell outta me then. I forgive you capice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts