Tommy_Fido Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Hittade en parodi på svarta gangster filmer höp på namnet Dont be a menace 2 society while drinkink your Juice in the hood. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Okej? Länk? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Tror okka hette det på msn ett tag. Men är inte säker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 12 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Jag har ingen länk men ni kan ju testa ladda ner. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Jag har ingen länk men ni kan ju testa ladda ner. no farkin wärez talk here Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Det behöver inte tolkas som warez man kan hyra filmer på internet och då får man ladda ner den så förstörs den efter ett tag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Det behöver inte tolkas som warez man kan hyra filmer på internet och då får man ladda ner den så förstörs den efter ett tag. hur fungerar det då? man kanske kan ta bort den spärren? (warez antagligen, sorry :"> ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Jag vet inte hur det funkar för jag har alldrig provat att hyra online. Det finns dator spel t.ex. black & white dom släppte 30 dagars demo på men där kunnde man ta bort spärren. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 (redigerad) Här finns den, men du skrev nog fel namn Redigerad 12 augusti, 2004 av bobb0 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aspviken Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 hela gtasajten är parodi. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 okej så det säger du Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 hela gtasajten är parodi. jaså? vad är den parodi på då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) Tror okka hette det på msn ett tag. Men är inte säker. Jajemen... Jag var också först med allt detta Menace II Sociaty-snack i San Andreas-forumet. Respekt! Haha! Edit: Aspviken: Rättelse, ironi, onani möjligtvis, men inte parodi... Redigerad 14 augusti, 2004 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aspviken Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 era horungar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aspviken Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 jag e ball, ni e bögar .. ok? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 jag e ball, ni e bögar .. ok? hahahahaha jävla dubbel postare! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 jag e ball, ni e bögar .. ok? Här tror jag att ett litet visdomsord (eller mening) är på sin plats: Lögnen är den svages vapen! Och om nu GTAsajten är en parodi, varför är du då här? Om du nu inte gillar sidan, då behöver du ju inte vara här och störa oss. Sorry för off-topic. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 aspviken: när hultenius får se det där kan du räkna med att få ditt konto avstängt en tid framföver. Grattis till en välförtjänt varning! *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts