Jump to content

Ut2004 mods

Korven
 Share

Recommended Posts

Alien Swarm

Vinnare av MSUC fas 3 för bästa "non-fps"-mod.

Alien Swarm är en top-view mod där du tar kontrollen över en grupp soldater med målet att utföra uppdrag, samtidigt som du dödar aliens på löpande band. Förutom att spela igenom kampanjen själv kan du gå online och lira med upp till 7 andra personer, och tillsammans klara kampanjen eller någon custom-map.

En av de bästa spel-upplevelserna jag har haft >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

gör det, men några nybörjar-tips:

• dra upp gamman/brightness rätt ordentligt, annars komemr du inte kunna se så mycket i mörka områden.
  • se upp med att leka rambo, att tex vända sig om mot ens grupp medan man skjuter brukar oftast resultera i att någon blir skadad eller dör.
  • innan du börjar lira online, gå igenom tutorial:en, och spela helst någon av banorna i singleplayer först, andra finner det inte roligt att behöva visa hur man öppnar dörrar, hackar terminaler eller liknande.

Lycka till >_<:P

Finns inget som slår känslan av att gå ihop med några andra och samarbeta för att klara en bana ^_^

Redigerad av vigge
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

alien swarm värkar skit bra bara det att när jag ska joina en server så laddar jag ner en grej men sen så står det att jag inte kunde ta emot filen och det e samma sak på alla servers hjälp snälla

hmm, ingen aning, är det så i ut2k4 också eller?

du kan nog fråga på as-forumet om du fortfarande har problem med det >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor