Korven Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 nån som vet en bra Ut2004 mod som många spelar?? skicka gärna länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Alien Swarm Vinnare av MSUC fas 3 för bästa "non-fps"-mod. Alien Swarm är en top-view mod där du tar kontrollen över en grupp soldater med målet att utföra uppdrag, samtidigt som du dödar aliens på löpande band. Förutom att spela igenom kampanjen själv kan du gå online och lira med upp till 7 andra personer, och tillsammans klara kampanjen eller någon custom-map. En av de bästa spel-upplevelserna jag har haft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 12 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 ty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Helvete vad grymt det verkar! måste skaffa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 (redigerad) gör det, men några nybörjar-tips: dra upp gamman/brightness rätt ordentligt, annars komemr du inte kunna se så mycket i mörka områden. se upp med att leka rambo, att tex vända sig om mot ens grupp medan man skjuter brukar oftast resultera i att någon blir skadad eller dör. innan du börjar lira online, gå igenom tutorial:en, och spela helst någon av banorna i singleplayer först, andra finner det inte roligt att behöva visa hur man öppnar dörrar, hackar terminaler eller liknande. Lycka till Finns inget som slår känslan av att gå ihop med några andra och samarbeta för att klara en bana Redigerad 12 augusti, 2004 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Hehe! Tack så mycket Nu är det bara att köpa Ut2k4 så kan jag komma igång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 12 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 alien swarm värkar skit bra bara det att när jag ska joina en server så laddar jag ner en grej men sen så står det att jag inte kunde ta emot filen och det e samma sak på alla servers hjälp snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 alien swarm värkar skit bra bara det att när jag ska joina en server så laddar jag ner en grej men sen så står det att jag inte kunde ta emot filen och det e samma sak på alla servers hjälp snälla Prova stäng av brandvägg eller nått sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 alien swarm värkar skit bra bara det att när jag ska joina en server så laddar jag ner en grej men sen så står det att jag inte kunde ta emot filen och det e samma sak på alla servers hjälp snälla hmm, ingen aning, är det så i ut2k4 också eller? du kan nog fråga på as-forumet om du fortfarande har problem med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 12 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 fixade skulle bara ha laddat ner patchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts