Super Supra Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Hej ville bara informera er om min map mod till VC. Modden finns här, laddas oxå ner där. GTAforums/showroom/maps- Mount mod Modden gjord av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 ser bra ut säg till när den är klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 ser grym ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 12 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Om ni skulle missa länken DOWNLOAD THE MOD BETA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 funkar inte för mig, vc chrashar medans det laddar... och jag har inte gjrot något fel tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 (redigerad) funkar inte för mig, vc chrashar medans det laddar... och jag har inte gjrot något fel tror jag... du måste ändra i gtavc.dat det har blivit nå fel såg jag IDE DATA\MAPS\mount.IDEfel IDE DATA\MAPS\mount_mod\mount.IDE rätt edit: vet inte om det stämmer såg de när jag kollade i gtavc.dat Redigerad 12 augusti, 2004 av jo_c_ke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Holy SHIT fan vad snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Hur går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts