Tommy_Fido Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 (redigerad) jajamen, ett löfte! Som sagt, jag är snäll människa men om någon skadar mig eller nån som betyder mycket kan jag gå väldigt långt för att den ska brinna i helvetet! Hmmm jag kom att tänka på Hultan eller kanske det var Stellhell. EDIT: vad jag menade var ska ingen komma och rädda den här situationen? Redigerad 22 augusti, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Okey skit i vad jag har sagt ovan Men fan om du hottar mig igen din jävla gangster wannabe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Okey skit i vad jag har sagt ovan Men fan om du hottar mig igen din jävla gangster wannabe. Är det där allvar?? Det va som sagt inget hot, ya know where you find me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) Är det där allvar?? Det va som sagt inget hot, ya know where you find me. Näha okey. jag upfattade det som ett skämt först men efter några posts så kan man missupfatta det. Ta inte illa upp men jag tror det heter Ya know where to find me. Redigerad 23 augusti, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) Näha okey. jag upfattade det som ett skämt först men efter några posts så kan man missupfatta det. Ta inte illa upp men jag tror det heter Ya know where to find me. My vocabulary is huge enough without your help sir! Man kan säga så som jag sa också eftersom jag menade att du vet vart du hittar mig, inte vart du kan hitta mig! Redigerad 23 augusti, 2004 av WiboO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 My vocabulary is huge enough without your help sir! Man kan säga så som jag sa också eftersom jag menade att du vet vart du hittar mig, inte vart du kan hitta mig! Jo vist. Men ren engelska NEJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Jo vist. Men ren engelska NEJ. Nej men för det första så härstammar varken jag eller mina kompisar eller stilen jag lever efter från nått språkextrimistområde i USA utan in the PJ, om jag vill prata proper english så kan jag det med, men det orkar jag inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Jag har en fråga: Vad är skildnad mellan Maskingevär, automatgevär, halvautomatiska och semiautomatiska vapen? Jag vet att pistoler är semiautomatiska och att M60 är ett maskingevär. Men det sägs att M4 är halvautomatisk och att AK47 är helautomatisk. VAD ÄR SKILDNADEN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mighty Gamza Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Group: Member Member No.: 2 997 Joined: 6-September 03 Jag har tänkt mig att jag ska göra en actionrulle. Men var kan jag få tag på realistiska vapen med rekyl, magasin som flyger ut då dom är tomma och mynningsflammor då man skjuter. Känns lite fjantigt med knallpuffror och såna där k-pistar men fjantigt motorljud då man skjuter. Pieceofcake... Men du måste känna känna nån som är i Tyskland nån gång, alternativt åka dit själv. Där säljer dom skjutbara replikor i 6, 8 och 9 mm. Dom är licensfria, men petigare butiker vill att man är 18 eller äldre. Efter att ha skaffat och smugglat hem en picka, kan man köpa ammo på tradera när den tar slut. Jag har provat en själv och kan garantera att knall och mynningsflamma, samt det eftertraktade utkastandet av tomhylsan både ser och känns hjäligt äkta.....se länk: www.sportwaffen-schneider.de/n_schreckschuss/index.html Mera PANG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 I LOVE THE SMELL OF NAPALM IN THE MORNING!!! Citat taget från PC GAMER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Citat taget från PC GAMER Nej Apocalypse Now! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Group: Member Member No.: 2 997 Joined: 6-September 03 Jag har tänkt mig att jag ska göra en actionrulle. Men var kan jag få tag på realistiska vapen med rekyl, magasin som flyger ut då dom är tomma och mynningsflammor då man skjuter. Känns lite fjantigt med knallpuffror och såna där k-pistar men fjantigt motorljud då man skjuter. Pieceofcake... Men du måste känna känna nån som är i Tyskland nån gång, alternativt åka dit själv. Där säljer dom skjutbara replikor i 6, 8 och 9 mm. Dom är licensfria, men petigare butiker vill att man är 18 eller äldre. Efter att ha skaffat och smugglat hem en picka, kan man köpa ammo på tradera när den tar slut. Jag har provat en själv och kan garantera att knall och mynningsflamma, samt det eftertraktade utkastandet av tomhylsan både ser och känns hjäligt äkta.....se länk: www.sportwaffen-schneider.de/n_schreckschuss/index.html Mera PANG! 2 år gammal topic. Grattis du har fått priset årets(så länge) dummaste pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mighty Gamza Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Så du har inte kunnat svara på 2 år? Vilken tur att jag bemödade mig..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Så du har inte kunnat svara på 2 år? Vilken tur att jag bemödade mig..... Ja, det var ju ett annat sett att se på det hela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) 2 år gammal topic. Grattis du har fått priset årets(så länge) dummaste pris. Grattis!! Du har fått priset forumets snällaste (än så länge). Fint pris förövrigt. Redigerad 4 februari, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Grattis!! Du har fått priset forumets snällaste (än så länge). Fint pris förövrigt. Jag tackar. Vilken motivering? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jag tackar. Vilken motivering? Ett mycket trevligt svar mot en stackars nybörjare som inte riktigt har läst reglerna ordentligt. Men du kommer tyvärr inte vinna, vi é [bobbbo Viking-style] bara i Februari än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mighty Gamza Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Är naturligtvis jätteledsen om jag brutit några regler, regler är mycket viktiga. Menmen, jag är ju bara en stackars nybörjare, får helt enkelt sola mig i glansen av er visdom och hoppas att några väl valda bitar av oumbärlig kunskap fastnar i min tjocka skalle och där, kanske, kan dom göra någon nytta. Med hopp om att bli en bättre, mer påläst människa. MG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jag har tänkt mig att jag ska göra en actionrulle. Men var kan jag få tag på realistiska vapen med rekyl, magasin som flyger ut då dom är tomma och mynningsflammor då man skjuter. Känns lite fjantigt med knallpuffror och såna där k-pistar men fjantigt motorljud då man skjuter. Här----> Modelguns Dom e inte så dyra heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Han har inte brytit mot nåt, man får dra upp en topic om man tillför något till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts