Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Gör skärmen ljusare då för jag ser den! Det är inte mitt men jag har tillgång till det och det äger! Nope jag kan inte se den. har du nån annan bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Nope jag kan inte se den. har du nån annan bild? Nja har en film på mobben där vi skjuter, men kan inte sätta över den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) typ ser det.. svagt.. =/ fast de kan lika gärna vara en fjärkontroll.. Redigerad 14 augusti, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 typ ser det.. svagt.. =/ fast de kan lika gärna vara en fjärkontroll.. du får tro vad du vill, men jag vet ju sanningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Nja har en film på mobben där vi skjuter, men kan inte sätta över den! humm.. kan du skicka den? som mms? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 humm.. kan du skicka den? som mms? njae, men om du kommer nära mig nån gg ska ja visa dig filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 humm.. kan du skicka den? som mms? njae, men om du kommer nära mig nån gg ska ja visa dig filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 kan inte skicka eftersom jag inte är ensam på filmen! Jag bor i Göteborgstrakten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 kan inte skicka eftersom jag inte är ensam på filmen! Jag bor i Göteborgstrakten hum.. ok.. en bit bort.. ajja.. du får ta en ny bild på nått vapen och ladda upp istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 hum.. ok.. en bit bort.. ajja.. du får ta en ny bild på nått vapen och ladda upp istället.. aaa ska dra till nån som har reservvapen och sen ta kort med deras webcam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Min morfar hade en Luger när han levde. Fick skjuta med den en gång fast jag höll på att bryta handen typ, rekylen var ganska extrem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Min morfar hade en Luger när han levde. Fick skjuta med den en gång fast jag höll på att bryta handen typ, rekylen var ganska extrem. Oye vatos loco carnal! gillar du också vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Oye vatos loco carnal! gillar du också vapen? Jag diggar vapen till döden alltså. även om jag bara har skjutit en sig saur och ett hagel gevär. Så kan jag det mästa om vapen speciellt vapen märken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Min morsas pojkvän har en Glock nånting och en Magnum, grymma att skjuta med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 ja fan det är så skönt att skjuta, jag får soppas adrealin kick. Det är när man skjuter som man vet om man klarar av att skjuta någon eller inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Min morsas pojkvän har en Glock nånting och en Magnum, grymma att skjuta med. Fan va grymt. e han typ snut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 ja fan det är så skönt att skjuta, jag får soppas adrealin kick. Det är när man skjuter som man vet om man klarar av att skjuta någon eller inte! Åååh, jag vill också panga! Haha! Klarar du av att skjuta någon eller inte? Själv skulle jag kanske klara det, beroende på vem det är. Jag menar, någon som Hitler sätter man gärna en kula i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Polisen har la Sieg Sauer i Sverige (ursäkta stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) Har aldrig pangat med nåt skjutvapen förut, förutom nån liten automatkarbin.. Det var skoj Redigerad 14 augusti, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Polisen har la Sieg Sauer i Sverige (ursäkta stavning) Em jag vet det min farbror e polis. men jag tänkte att det inte är så vanligt att en medelålders man har en glock och magnum i hemmet. Såvida dom inte är polis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts