Curly Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Men darkjak och StellHell! Magasinet hoppar inte ut av sig självt! Man trycker på en knapp på sidan av av handtaget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 stellhell menade nog att magasinet inte gjorde det! bara att det gjorde det i filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Men darkjak och StellHell! Magasinet hoppar inte ut av sig självt! Man trycker på en knapp på sidan av av handtaget! Läs Stellis post lite noggrannare så märker du nog vad han menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 köp en riktigt istället, dom ligger mellan 2000 - 8000 kr per st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) Var får man tag på en riktig då jag skulle kunna behöva en många magasin behövs också. Gärna kraftigare än pistol typ m16 eller liknande. Redigerad 14 augusti, 2004 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Ehhm vars gick du filmskola?. dom flesta filmer använder riktiga vapen med blanks(lösa skott). Och det kommer inga myningflammor på dom flesta vapnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Läs Stellis post lite noggrannare så märker du nog vad han menar Jaha, på så sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Jaha, på så sätt Och vad menar du med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Och vad menar du med "Ja se nu förstod jag!"...eller? Haha! WiboO - O.G med koll på vapenkostnader, right? Hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 "Ja se nu förstod jag!"...eller? Haha! WiboO - O.G med koll på vapenkostnader, right? Hehe... Thats right Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Haha ja det är klart Pinner, det går att få tag på vapen överallt! Offtopic, själv har jag shotgun! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Haha ja det är klart Pinner, det går att få tag på vapen överallt! Offtopic, själv har jag shotgun! Okej GANGSTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Okej GANGSTA Njae snarare vapengalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Njae snarare vapengalen Kan du sätta in en bild på geväret please :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Shotgun säger mig ingenting va lite mer specifik. SPAS 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Japp jag ska ta kort på det, ska bara åka dit först, kanske åker dit nästa helg! Annars kan jag ta kort på nått annat vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Japp jag ska ta kort på det, ska bara åka dit först, kanske åker dit nästa helg! Annars kan jag ta kort på nått annat vapen Har du fler vapen? hur många vilka modeler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 http://f.playahead.com/fcd8539ae251407bbf109ba7c13f4ff5/share/f032bd5d3b54432f8b1e0e9c6b75bdfb.jpg Där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Vapnet syns inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Vapnet syns inte Gör skärmen ljusare då för jag ser den! Det är inte mitt men jag har tillgång till det och det äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts