Panimala Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 men spelet var kul iaf BRA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 http://meqon.com/downloadarea/meqon-demos-1.3.1.zip här finns ett program som demostrerar Halflife 2 ragdollen annars EDIT: varning beroände framkallande Funkar ju inte för mig. :'( När man startar står det "Couldn't read file" i spelets konsoll. Men den där jeepen var grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Bra initiativ Skribb! Vill man testa på ragdoll fysik kan man gå in på denna länken. Man behöver Shockwave för att det ska funka. Några spel som har ragdoll: Far Cry Max Payne 2 Deus Ex 2 Painkiller Half-Life 2 Thief 3 Unreal Tournament 2003/2004 Hitman-spelen STALKER OMG! Grym Ragdoll- tester! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Funkar ju inte för mig. :'( När man startar står det "Couldn't read file" i spelets konsoll. Men den där jeepen var grym! hah fan va kul..vet nån hur man tar tillbaka dit man ska välja typ..för ja måset stänga av hela tiden å börja om =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 jag tror att det fanns nån annan ragdoll-demo där man kastade runt en killa och han kunde tappa armar och ben och huvudet och började blöda men doeeeck, dunne ´vér it izs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 (redigerad) Nån som har lirat det sköna Porrasturvat? Det är en "Ner-för-trapp-knuffnings-simulator", som går ut på att knuffa ner en kille för en trappa, så att han bryter så många ben i kroppen som möjligt , för att få så höga poäng som möjligt. Sköna ljud, hehe Givetvis använder spelet raggdoll-fysik, annars hade jag inte skrivit om det här... finns att ladda ner här! Hittade detta: Story: The legendary superhero Spector has found, to his shock, that he cannot write off all the damage he has caused to the city out of his taxes unless he proves that he has sustained significant damage in the process himself! Now it's up to you to 'help' him with this little detail.. Usage: 1. Select the body part which you wish to push, by clicking on the damage diagram on the bottom left side of the screen. 2. Depress left mouse button and drag sideways and up and down to select the angle of the push. 3. Pay close attention to the pulsing power bar, and click on 'dismount' when it shows the force that you wish to use for the push. Redigerad 12 augusti, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Nån som har lirat det sköna Porrasturvat? Det är en "Ner-för-trapp-knuffnings-simulator", som går ut på att knuffa ner en kille för en trappa, så att han bryter så många ben i kroppen som möjligt , för att få så höga poäng som möjligt. Sköna ljud, hehe Givetvis använder spelet raggdoll-fysik, annars hade jag inte skrivit om det här... finns att ladda ner på nätet nånstans... (typ www.download.com, men är inte säker) Det "visade jag" i Onlinespelstopicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Det "visade jag" i Onlinespelstopicen Jaha, varför då? Det är ju inget onlinespel... Jag hittade det på en DVDGamer för nårra månader sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Onlinespel..såna där småspel man hittar på nätet.. Jag hittade också Porrasturvat på DVDGamer. Du behöver inte bli så "upphetsad". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 (redigerad) Onlinespel..såna där småspel man hittar på nätet.. Jag hittade också Porrasturvat på DVDGamer. Du behöver inte bli så "upphetsad". Kallas inte det Freewares eller Sharewares? Trodde att Onlinespel var sånt man spelade på internet... haha, upphetsad förlåt om jag lät arg :"> EDIT: Jag kom på en rolig sak i Meqon-demot som Korven länkade till, man kan lyfta flera föremål samtidigt, och lyfta tex. en "kropp" i flera kroppsdelar samtidigt... Man börjar med att "ta tag" i ett föremål eller kropps del i något av alla de testerna i Meqon-demot, håll inne vänster musknapp, tryck sedan på höger musknapp, då bör linjen som kommer fram när man tar tag i något föremål/kroppsdel ha försvunnit. Klicka sedan igen på något föremål/kroppsdel, du bör då kunna lyfta båda föremålen/kroppsdelarna samtidigt. Upprepar du det hela så kan du lyfta ännu flera föremål/kroppsdelar... Man kan tex. ta tag i flera kroppar samtidigt eller lyfta en gubbe både i huvudet och i foten samtidigt Tror ni ser vad bilden föreställer EDIT: Tryck på F8 för Slow-Motion Redigerad 13 augusti, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 klistra tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Vill ha nån mer fysik grej att leka med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 kanske det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) Vill ha nån mer fysik grej att leka med! Who's dah man? Edit: det var tråkigt Redigerad 14 augusti, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 hah fan va kul..vet nån hur man tar tillbaka dit man ska välja typ..för ja måset stänga av hela tiden å börja om =/ tryck på escape... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) Var det inte san andreas som skulle ha ragdoll också? Redigerad 15 augusti, 2004 av Zane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Det är väl 99% säkert... Kommer skriva in det när vi vet till 100 isf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Jo, kommer ju bli asacoolt isåf btw, haha trodde jag var ensam på forumet vid den här tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Det är väl 99% säkert... Kommer skriva in det när vi vet till 100 isf Du har inte skrivit i Far Cry, det har ragdoll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Du har inte skrivit i Far Cry, det har ragdoll! Men det skrev ju Upsom om i inlägget efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts