kacke90 Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 finns det nån annan mod som gör att man inte ramlar av mc förutom steed_mod för den buggar ass mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kacke90 Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 men inte den som gör satt mc blir tung bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Det finns en knapp som heter Edit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pr4y3r Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 lol det där gav ju mycket till svar id***! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Jag skulle gärna också veta om det finns nån sån mod.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bamma102 Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 ja finns de en mod sa att man kan göra baklänges volter pa mc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 ja finns de en mod sa att man kan göra baklänges volter pa mc jaha?? Vart laddar man hem den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bamma102 Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 de va därför jag frågade det vet jag inte heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 de va därför jag frågade det vet jag inte heller men hur vet du att den finns då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bamma102 Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 jag sa aldrig att jag viste om denn fanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Den finns under script moddarna på nån tysk sida. Det är bara att leta, ids inte leta upp adressen till er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Den finns under script moddarna på nån tysk sida. Det är bara att leta, ids inte leta upp adressen till er. Då är det jätte-jätte nödvändigt att skriva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 (redigerad) Då är det jätte-jätte nödvändigt att skriva! Jag kommer inte ihåg exakt vilken sida den fanns på Men på en tysk iaf, typ gtagaming gta-action gta3 eller gta3mods skulle jag gissa på Redigerad 12 augusti, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kacke90 Skrivet 12 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 men det är ju den jag har en annan vill jag ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts