Donkeey Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 säger det men gör en egen... (kommer lite sent för han har ju redan gjort en...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 har du lagt av med valpen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Adda den här till GTA:Sweden så att soldaterna hör den istället för lastbilarna. Den verkar bli assnygg! Och förresten, vad hände med Gripen nån höll på med innan? Den kunde ha blivit grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 31 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Hmm.. problem som vanligt, bilen har för många vertices och funkar alltså inte till mitt export skript, den har dessutom inte ens alla nödvändiga delar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 självklart, den är ju gjord i 3dsm va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 1 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Nej, nej... den är gjord i Blender, så jag får exportera den till .3ds för att få den till zmodeller. Dock funkar exportern inte alls på min bil, men gärna på andra objekt som dessutom har mer faces & vertices. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 humm, konstigt... ska tänka vidare på vad det kan vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Som sagt.... Kan du adda bilen till GTA:Sweden när du blir färdig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts