Zane Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Efter efterfrågan har jag påbörjat en volvo 9033 "valp". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 SNYGG Jobba på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 dörrarna har annan färg än resten av bilen. Annars snygg!!! Du borde lägga till den til GTA:Sweden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 var har jag hört det förut? fast jag fick inga replys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 så jävla schysst att du gör en har varit på semester i göteborg en vecka så ja har inte hunnit kolla in här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 när tror du att den är klar?? skicka den till mig då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 har du kommit nåt längre på valpen eller?? vill veta... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Ta det lugnt med postandet Gta-Playern.. Hehe coolt med en valp.. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 men ja skriver så att den ska va högst upp ett tag så att nån lägger märke till den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 (redigerad) mycket att lägga märke till bara 1 screen ffs folk som vill se har nog redan kollat på den och när han har mer att visa så lägger han ju upp det Redigerad 14 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Kommit liite längre Hoppas det liknar en valp iaf. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/valp2.jpg http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/valp1.jpg Kritik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) vad är den platta saken där bak?? de ska vara ett extrahjul där men den där ser något mysko ut Redigerad 15 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) vad är den platta saken där bak?? de ska vara ett extrahjul där men den där ser något mysko ut Ok formen kanske inte är så snygg på däcket men de blir nog bättre med lite texur. GTA_Erik - Tack! Redigerad 15 augusti, 2004 av Zane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) men extradäcket måste bli fetare där bak, de är de ja menar, de ser ut som ett cykelhjul Redigerad 15 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 har du kommit nån stans på den eller... ? längtar och vill ha en volvo valp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Nu ser väl det ok ut iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJ-3gger Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Skulle någon snäll snubbe kunna vara så snäll och göra en BMW 3-serie Compact med kjolpaket (fronttjol, sidokjolar och baktjol) och en STOR vinge som ser ungefär ut som "Downforce" i NFSU, till mig? :"> Jag testade med att göra än tidigare men jag förod inte mig på alla guider på internet. Jag skulle bli jätte glad om någon moddade en till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Skulle någon snäll snubbe kunna vara så snäll och göra en BMW 3-serie Compact med kjolpaket (fronttjol, sidokjolar och baktjol) och en STOR vinge som ser ungefär ut som "Downforce" i NFSU, till mig? :"> Jag testade med att göra än tidigare men jag förod inte mig på alla guider på internet. Jag skulle bli jätte glad om någon moddade en till mig Vad har det att göra med en Volvo valp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts