Hultenius Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Jag har märkt att Invision Board 1.1 BETA 3 har släpps och jag vill inte vara sen med att installera det så jag gör det redan ikväll kl. 22:00. Jag antar att det kommer gå rätt snabbt för det är bara 20 filer som ska kopieras över och inget som behöver konfigureras. Räkna med att det tar 10-15 min. Under tiden kommer forumet vara offline som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Jag verkar vara helt borta idag, det blev för mycket Vice City igår natt Uppdateringen sker vid midnatt istället (kl 00:00), ingen verkar dock ha reagerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 en min kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts