Upson Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Jag tror att om de har med ett Alcatraz blir något uppdrag att, tror jag, ta med sig nån ex-fånge dit för att hitta nån gömma med pengar, eller liknande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Kan inte få en seriös bild av Alcatraz efter att ha lirat där så mycket på Tony Hawk 4.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Runt Alcatraz finns det många hajar, hoppas d är samma sak i spelet. Om nu Alcatraz kommer finns med... Det finns inte mer hajar runt Alcatraz än i öresund! Pigghajen som finns i öresund är t.o.m farligare än "bottomfeederhajen" som finns runt alcatraz så om dom tar med Alctraz,vilket jag hoppas på, så bryr dom nog sig inte om hajarna! Fast det skulle vara ballt om dom gjorde så att det fanns stora vithajar runt Alcatraz i S.A!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Agelus Skrivet 12 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Jaha, finns det inte hajar där??? Jag såg en dokumentär om Alcatraz förra veckan och där sa dom att det finns många hajar i vattnet runt Alcatraz (flest vithajar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts