Jump to content

San Francisco = San Fierro

Agelus
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Jag måste bara förtydliga en sak! det ni snackar om som finns i polishuset i t.ex VC kallas HÄKTE och det är alltså inget FÄNGELSE!

Fråga eran mamma, pappa eller morfar vad skillnaden mellan FÄNGELSE och HÄKTE är.

Har jag fel eller? o.O

<over and out>

Det är varken ett fängelse eller häkte utan bara vanliga celler som brukar finnas på polisstationer där dom låser in folk som dom just har gripit. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skulle ändå vara rolig att ha Alcatraz som uppdrag. Eftersom GTA SA är ett spel så kan de fortfarande vara ett fängelse även om det utspelar sig på 90:talet. Jag menar bara att allt kan hända. :D

precis!

de gta skulle kunna göra om dom nu skulle ha med Alcatraz är ju att det liknar, har ett annat namn och det är i drift.

skulle vara en allt för konstig känsla annars.

ja menar; dom har ju inte det riktiga namnet på staden, så varför då kopiera värkligheten för mycket. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alcatraz las ner 1963 och öppnades för allmänheten 10 år senare så några fångar har inte funnits där på över 40 år. :P

Vilken tur då att man i spelens värld kan böja verkligheten hur mycket man vill. Om man i spelet har ett fängelse som på många sätt liknar alcatraz som här råkar vara öppet för fångar, betyder ju inte det att verklighetens alcatraz måste öppnas igen.

"The other way around..."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor