Curly Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Att det finns celler i GTA VC vet jag, men det finns väl inga celler i GTA 3? Bakom polishuset, är ju tom. ett uppdrag där man spränger upp en cell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 hmmm alltså man kommer nog inte kunna hamna i alcatraz för det är ett musem nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aeropyornis Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 alltså, jag tror dom menar att när man blir bustad så hamnar man utanför polisstationen och det är som att typ bli utsläppt ur fängelset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Agelus Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 (redigerad) Jaja det är klart. Men det skulle vara skoj att uppleva tiden i fängelset... I en viss tid. (Beronde på VAD man har gjort) Redigerad 11 augusti, 2004 av Agelus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Jag måste bara förtydliga en sak! det ni snackar om som finns i polishuset i t.ex VC kallas HÄKTE och det är alltså inget FÄNGELSE! Fråga eran mamma, pappa eller morfar vad skillnaden mellan FÄNGELSE och HÄKTE är. Har jag fel eller? o.O <over and out> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Häkte är väl där man är före domstolen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Jag måste bara förtydliga en sak! det ni snackar om som finns i polishuset i t.ex VC kallas HÄKTE och det är alltså inget FÄNGELSE! Fråga eran mamma, pappa eller morfar vad skillnaden mellan FÄNGELSE och HÄKTE är. Har jag fel eller? o.O <over and out> Det är varken ett fängelse eller häkte utan bara vanliga celler som brukar finnas på polisstationer där dom låser in folk som dom just har gripit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Lol! Nej, det är den inte! Såg väl med mina egna ögon när jag var där. Han menar att dom inte har fångar där längre, men att "the rock" var öppen för turister är väl kännt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 hmmm alltså man kommer nog inte kunna hamna i alcatraz för det är ett musem nu Grand Theft Auto; San Andreas utspelar sig fortfarande tidigt 90 tal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Grand Theft Auto; San Andreas utspelar sig fortfarande tidigt 90 tal Alcatraz las ner 1963 och öppnades för allmänheten 10 år senare så några fångar har inte funnits där på över 40 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Fanns det inte ett Alcatraz i GTA 2. Med massa fångar i, som var omöjligt att ta sig in i, även om man kunde hoppa över... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Jo fast det hette inte Alcatraz och man kunde ta sig in om man hoppade snett så man landade på muren. Det fanns även ett uppdrag där man skulle infiltrera fängelset och döda vakterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Alcatraz las ner 1963 och öppnades för allmänheten 10 år senare så några fångar har inte funnits där på över 40 år. Så kanske det är, men jag bara påpekade årtalet på spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Självklart kommer en verision av Golden Gate bron finnas med samt Alcatraz. Men kom ihåg att det finns två ganska lika broar SF; Golden Gate bron är röd och är ca 1 KM. Bay Bridge är grå och är längre. Kanske de båda finns i SA. golden gate bron är 2,7 km lång!och inget annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Nödvändigt med dubbel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Agelus Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Det skulle ändå vara rolig att ha Alcatraz som uppdrag. Eftersom GTA SA är ett spel så kan de fortfarande vara ett fängelse även om det utspelar sig på 90:talet. Jag menar bara att allt kan hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Det skulle ändå vara rolig att ha Alcatraz som uppdrag. Eftersom GTA SA är ett spel så kan de fortfarande vara ett fängelse även om det utspelar sig på 90:talet. Jag menar bara att allt kan hända. precis! de gta skulle kunna göra om dom nu skulle ha med Alcatraz är ju att det liknar, har ett annat namn och det är i drift. skulle vara en allt för konstig känsla annars. ja menar; dom har ju inte det riktiga namnet på staden, så varför då kopiera värkligheten för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Alcatraz las ner 1963 och öppnades för allmänheten 10 år senare så några fångar har inte funnits där på över 40 år. Vilken tur då att man i spelens värld kan böja verkligheten hur mycket man vill. Om man i spelet har ett fängelse som på många sätt liknar alcatraz som här råkar vara öppet för fångar, betyder ju inte det att verklighetens alcatraz måste öppnas igen. "The other way around..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Agelus Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Precis... Varför inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Så kanske det är, men jag bara påpekade årtalet på spelet! Jag tror de flesta vet att SA utspelar sig i början av 90-talet.. jag ville bara påpeka att Alcatraz var ett museum redan då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts