Agelus Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 (redigerad) Eftersom San Fierro ska föreställa San Francisco, så borde ju Golden Gate vara med. Är Golden Gate med kan även Alcatraz (The Rock) finns på spelet?! Eller har jag fel? Det skulle vara riktigt coolt om Alcatraz finns med... Redigerad 11 augusti, 2004 av Agelus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Allt skulle det väl finnas ett gömt paket där, om så vore fallet. Själv ser jag fram emot att köra på Sf gator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Det är väl lite smått uppenbart att det finns en Golden Gate-kopia i spelet, någon sån var ju på omslaget. Alcatraz skulle jag docka tycka vara onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Agelus Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Runt Alcatraz finns det många hajar, hoppas d är samma sak i spelet. Om nu Alcatraz kommer finns med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Hamna i fängelse där? och försöka ta sig ut. Likt The rock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Murray Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Hamna i fängelse där? och försöka ta sig ut. Likt The rock. Det skulle vara coolt ......Hoppas på Alcatraz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Agelus Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 (redigerad) I GTA VC så börjar man utanför polishuset när man blir tagen. Man borde ju komma till ett Fängelse för att ha stulit en bil, typ. Och Alcatraz om man gör ett stort brott. Så får man stanna där i någon minut. Lite onödigt kanske men roligt... Redigerad 11 augusti, 2004 av Agelus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 och när man kom ut skulle man se ovårdad ut o ha längre skägg =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Självklart kommer en verision av Golden Gate bron finnas med samt Alcatraz. Men kom ihåg att det finns två ganska lika broar SF; Golden Gate bron är röd och är ca 1 KM. Bay Bridge är grå och är längre. Kanske de båda finns i SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Blir mycket bättre om det var som förut. Tycker inte rockstar ska göra spelet allt för verkligt. Vem orkar sitta i en minut liksom? Tanken är ju god men... Alternativet är att man ska kunna rymma. Men då får man ju hela poliskåren efter sig. Och det bör att ta tid, vilket man inte orkar i längden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Ni vet väl att alcatraz togs ur bruk för länge sen, inte? Nä tänkte väl det. Jacker: Jag tror golden gate är längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Alcatraz skulle jag docka tycka vara onödigt. Hur kan du tycka det? Alcatraz skulle ju vara en perfekt miljö för ett fritagningsuppdrag och eftersom det inte fanns fängelser i GTA3 och VC är det på tiden att de tar med ett i SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 (redigerad) Fanns fängelse i både Vc och Gta3 om jag inte minns fel. Gta3 freak: överkörda haha. men det betyder inte att den är ur bruk i Gta:Sa. Golden gate är 2.7 km lång och Bay bridge är 1.5 km lång. Redigerad 11 augusti, 2004 av geilisch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Agelus Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Ja, jag vet att de inte hade fångar på Alcatraz på 90:talet. Men det är ju ett spel, allting kan hända. Jag säger bara att det skulle vara kul med ett uppdrag där man ska rymma från Alcatraz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Ni vet väl att alcatraz togs ur bruk för länge sen, inte? Nä tänkte väl det. Jacker: Jag tror golden gate är längre Lol! Nej, det är den inte! Såg väl med mina egna ögon när jag var där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Golden gate är 1 km längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Man ser helklart att Bay Bridge är längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Agelus Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Bay Bridge är längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Fanns fängelse i både Vc och Gta3 om jag inte minns fel. Gta3 freak: överkörda haha. men det betyder inte att den är ur bruk i Gta:Sa. Golden gate är 2.7 km lång och Bay bridge är 1.5 km lång. Nej, det fanns inga fängelser. Du kanske tänker på cellerna i polishögkvarteret i Vice City men det är inget fängelse utan bara vanliga celler som brukar finnas på polisstationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Agelus Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Att det finns celler i GTA VC vet jag, men det finns väl inga celler i GTA 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts