Mr.E Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 (redigerad) Alltså när man kör runt pizzor, hur lämnar man pizzan till personen den ska till jag åker till personen som ska ha pizzan men kan inte lämna den, hur gör jag? Visst skriv noob osv men lite hjälp tack : ) Redigerad 11 augusti, 2004 av Mr.E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Gör en dirveby så kastar han pizzan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.E Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 (redigerad) Gör en dirveby så kastar han pizzan! Driveby? Sorry ny med detta roliga spel Redigerad 11 augusti, 2004 av Mr.E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Tryck på "E" eller "Q". Iaf. tror jag det är så på default. Spelar du på PS2 eller PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.E Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 (redigerad) Spelar på PC, hursomhelst när jag trycker på "E" så går han bara av mopeden inget mer. Lirar på PC har ändrat i controls Redigerad 11 augusti, 2004 av Mr.E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Spelar på PC, hursomhelst när jag trycker på "E" så går han bara av pizzan inget mer. Går av? Har du ändrat kontroller? Om du inte har, så ska du hålla in nån av dom och trycka på "Skjut". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 tryck ba 1 eller 2 och tryck skut knappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.E Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 tack alla det löste sig ^^ Q + Skjutknappen (LMB) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts