skribb Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Highly acclaimed screenwriter, David McKenna, has written an original event-driven storyline for the interactive game that will lead the player through a sordid underworld. The Scarface video game will create a gameplay environment that authentically recreates the historical time period of the film, touching on politics, news items and events of the day. Players will travel through the steamy, often violent streets of Miami, the irie islands of the Florida Keys, the Bahamas and various other locales and will interact with a world full of seedy and dangerous characters to procure information, negotiate business deals, smuggle contraband and avoid rivals and DEA on a mission to rebuild their fallen empire. Enligt mig härmar de VC... precis som Miami Vice spelet har gjort. Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Ja, det där kommer floppa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Ja, det där kommer floppa. dessvärre... filmen är ju skitbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Vill se lite screens innan jag dömer detta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Jag kommer köpa det, och varva det, även om det suger. Btw, Scarface filmen äger. Och vem härmar vem? VC är ju taget ifrån Miami Vice serien och Scarface praktiskt taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Ja, sen härmar Miami Vice och Scarface-teamen tillbaka med att göra egna spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Då är det väl kvitt.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Vill se lite screens innan jag dömer detta... jag med, men annars är väll tanken bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 jag med, men annars är väll tanken bra! Spel som bygger på filmlicenser brukar aldrig ha "bra" tankar bakom sig. Bara "Ehh...tjäna pengar...ehh...röka mer gräs..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Hittade 2 screens men dom funkar inte nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Spel som bygger på filmlicenser brukar aldrig ha "bra" tankar bakom sig. Bara "Ehh...tjäna pengar...ehh...röka mer gräs..." Exakt, kommer nog inte bli så värst bra detta men säkert underhållande, vi får väll vänta och se: först till screenshots och info och sen till själva spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Developed by Radical Games and published by Vivendi Universal Games, this third person action shooter is expected to ship Fall 2005. Det var Radical som tidigare gjorde Hulkenspelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts