DistortionSleep Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Nu har dom ändrat artikeln igen på www.gtasanandreas.net. Innan hade dom ändrat det och skrivit att allt var fake men nu har dom istället skrivit un-confirmed så det kan finnas en liten chans att det är sant, vilket jag inte tror men vi får väl vänta och se vad som står i OPM när den släpps(det var där det skulle vara bekräftat). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Hittade tre tidningar som skrev att ragdoll skulle finnas. Har dock kollat igenom långt ifrån alla... PSM, Game Informer... och en tidning som jag inte minns namnet på.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Hittade tre tidningar som skrev att ragdoll skulle finnas. Har dock kollat igenom långt ifrån alla... PSM, Game Informer... och en tidning som jag inte minns namnet på.... Hoppas de har rätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
balun Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 vad är ragdoll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Hittade tre tidningar som skrev att ragdoll skulle finnas. Har dock kollat igenom långt ifrån alla... PSM, Game Informer... och en tidning som jag inte minns namnet på.... Mena du att dessa var falska? Eller var det något som du hade hittat precis som var sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 vad är ragdoll? Har mamma sagt att du får vara uppe så här länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 vad är ragdoll? Tror Arman frågade det alldeles nyss och Alice Cooper gav svaret amen hur sen får man bli?? D e att kroppen reagerar efter var du tex slår den eller skjuter den! Som i Max Payne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 vad är ragdoll? Om man t.ex skjuter i armen, så ska han inte kunna använda armen..skjuter i benet så ska han halta ... säg till om jag har fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Om man t.ex skjuter i armen, så ska han inte kunna använda armen..skjuter i benet så ska han halta ... säg till om jag har fel? Skribb gjorde just en tråd om Ragdoll, för alla som undrar.. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=16481 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Hmm, hoppas att ragdollen är med... annars %&"!)?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Om man t.ex skjuter i armen, så ska han inte kunna använda armen..skjuter i benet så ska han halta ... säg till om jag har fel? Du har fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 (redigerad) Ragdoll är när de faller realistiskt och när de ligger döda kan man skjuta på dom i t ex armen så rör den sig o s v...aja ni fattar. Som i Max Payne 2 och Far Cry(?) Tror det kommer vara med i gta:sa iaf...hoppas! Redigerad 12 augusti, 2004 av CrAcKmAn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Ragdoll är när de faller realistiskt och när de ligger döda kan man skjuta på dom i t ex armen så rör den sig o s v...aja ni fattar. Som i Max Payne och Far Cry(?) Tror det kommer vara med i gta:sa iaf...hoppas! Både du och Alice Cooper har fel, vill inte klaga men det var först i Max Payne 2 som ragdoll introducerades i Max Payne-serien, bara så att ingen missförstår... Se även Skribbs superba topic med info om ragdoll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Både du och Alice Cooper har fel, vill inte klaga men det var först i Max Payne 2 som ragdoll introducerades i Max Payne-serien, bara så att ingen missförstår... Se även Skribbs superba topic med info om ragdoll... Jag ursäktar stort mitt misstag, jag menade MAX PAYNE 2 *fixar till det gensast* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Läste nyss att skaparen av ryktet är tillbaka igen, med bilder. http://img38.exs.cx/img38/9974/Untitled15.jpg Bilderna är i riktigt dålig kvalite, så det är sannolikt fortfarande falskt. Men det kan också vara sant, vi får avvakta lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Hultenius! Fräscha bilder! Speciellt den på Vegas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Läste nyss att skaparen av ryktet är tillbaka igen, med bilder. http://img38.exs.cx/img38/9974/Untitled15.jpg Bilderna är i riktigt dålig kvalite, så det är sannolikt fortfarande falskt. Men det kan också vara sant, vi får avvakta lite... Verkar rätt så fake! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Alice Cooper Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 skulle inte bli helt dåligt om Ventura såg ut så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Kan någon svara på den frågan jag ställde där uppe något Hultan hade hittat om raggadollen var det falsk eller Real? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 (redigerad) Verkar rätt så fake! Tror faktiskt inte det behöver vara fake. Jag tror att dom kan vara riktiga faktiskt. EDIT: Fast i och för sig ser palmerna inte ut som de brukar. Redigerad 12 augusti, 2004 av DistortionSleep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts